Jacek Kotarbiński publikuje „Trzy Sztuki Marketingu”

Tryptyk "Trzy Sztuki Marketingu" są książkami napisanymi przez doświadczenie. Seria trzech e-booków "Sztuka Marketingu" to zapis ponad 10 lat autorskich treści związanych z innowacjami, marketingiem, mediami, obsługą klienta, start-upami i rozwojem firm. Owoc 25 lat doświadczeń autora...
O autorze
2 min czytania 2016-06-06

…w tym segmencie biznesu.

Pierwsza „Sztuka Marketingu” pojawiła się w czerwcu 2013 roku po wygranym przez Jacka Kotarbińskiego konkursie Blog Roku Onet, w kategorii „Profesjonalne i firmowe”. Twórca „Subiektywnego bloga o sztuce marketingu” wybrał swoje najciekawsze teksty, które zostały wydane w formie darmowego e-booka. Książka kierowana jest do właścicieli i szefów firm, profesjonalistów marketingu i sprzedaży, właścicieli innowacyjnych start-upów, studentów marketingu, zarządzania, ekonomii i wszystkich zainteresowanych współczesnym rozwojem biznesu. Książka w pierwszym miesiącu stała się bestsellerem iTunes w kategorii „Biznes i Finanse” oraz do dziś utrzymuje się w pierwszej piątce pobrań w tej kategorii.

„Druga Sztuka Marketingu” wydana 1 czerwca 2016r. zawiera 81 inspirujących tekstów o niuansach pracy marketera, scenkach z życia, zachowaniu prezesów oraz o tym jak autor został szefem marketingu Onet.pl na całe pięć sekund. Pojawia się też kultowa już historia o Zajączku, znana ze „Sztuki Rynkologii” oraz metaforyczna opowieść o Wyuzdanej Córce Ekonomii.

„Trzecia Sztuka Marketingu” zamykająca biznesowy tryptyk, składa się z 41 inspirujących tekstów o innowacjach, mediach, skutecznej sprzedaży (bez ściemniania) i rewolucji w marketingu. E-book uzupełnia 12 wywiadów przeprowadzonych z autorem, w tym szczególny – na temat „Bareizmów Wiecznie Żywych”. Cykl uzupełnia 11 opowiadań autora z serii #Toporowo (inspirowanych twórczością Rolanda Topora) w tym jedno nie publikowane nigdy wcześniej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Seria „Trzy Sztuki Marketingu” jest zwieńczeniem 25 lat doświadczenia Jacka Kotarbińskiego w zakresie marketingu, innowacji, budowania potencjalu marek , szerokiej działalności edukacyjnej, doradczej i publicystycznej. Jesienią 2016 roku zaplanowana jest premiera książki w wersji drukowanej „Trzy Sztuki Marketingu”, która zawierać będzie 25 najlepszych tekstów wybranych przez czytelników.

Wydawcą serii jest eLitera. Zdjęcia sesyjne autorstwa Doroty Lipińskiej ze Studia Lipińska. E-booki dostępne są formatach *.mobi (dla Kindle) i *.epub (wszystkie pozostałe czytniki e-booków i aplikacje komputerowe dedykowane do ich odczytu).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Strona główna: Trzy Sztuki Marketingu
iTunes:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Sztuka Marketingu (bezpłatna)
  • Druga Sztuka Marketingu
  • Trzecia Sztuka Marketingu
  • Sztuka Rynkologii (wydawca: OnePress)

Informacja i autorze

Jacek Kotarbiński

Ekonomista, uznany autorytet i ekspert w zakresie marketingu strategicznego, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Doktorant Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Od 1990 roku praktycznie wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju ich konkurencyjności. Autor bestsellerowej „Sztuki Rynkologii”. Keynote wielu konferencji branżowych, trener biznesu, doradca i mentor innowacyjnych firm oraz startupów. Felietonista „Forbes Polska”. Członek Rady Merytorycznej IAB Polska. Członek jury: Superbrands Polska, EFFIE Awards, PRCH Retail Awards, POPAI Poland Awards. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii „Blogi profesjonalne i firmowe”. Bloger „Harvard Business Review Polska”. Konsultant zarządów wielu przedsiębiorstw. General Manager POPAI Poland The Global Association for Marketing at-Retail, międzynarodowy ekspert shopper marketingu. Jego e-book „Sztuka marketingu” został bestsellerem iTunes w kategorii „Biznes”. Studiował ekonomię i zarządzanie w Niemczech, Austrii i Polsce. Wykładowca Questus/Chartered Institute of Marketing, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Bankowej, Uniwersytetu Gdańskiego. Autor publikacji w „Marketingu w Praktyce” i „Marketer Plus”. Pomysłodawca fanpage’a Bareizmy Wiecznie Żywe. Autor „Subiektywnego bloga o sztuce marketingu” kotarbinski.com.