Wygląda na to, że jeszcze trochę czasu minie, zanim internauci na dobre zapomną o majowych „wyborach, które się nie odbyły”, a na które wicepremier Jacek Sasin wydał 70 mln złotych. Do głośnej afery z udziałem polityka odwoływano się już w niedawnej social mediowej akcji pod hasłem #ZTwoichPodatków, w ramach której internauci wyśmiali akcję Ministerstwa Finansów i wypunktowali największe wpadki związane z politykami PiS.
Teraz InPost postanowił zażartować z wicepremiera, jednocześnie promując swoje usługi. Firma opublikowała w mediach społecznościowych grafikę z nietypową wyceną paczki – nietypową, bowiem jako walutę przyjęto „sasina”, który wynosi wspomniane 70 mln złotych.
Zobacz również
Zdjęcie natomiast okraszono nietypowym podpisem – „Z kodem lekkapaczka na www.SzybkieNadania.pl nadasz już od 9.99 zł., więc musielibyście nadać 7 007 007 takich paczek, żeby zapłacić tyle ile… Saaami wiecie co”.
Niestety zdjęcie zostało już usunięte z facebookowego profilu InPost. W odpowiedzi na nasze pytanie, dlaczego firma zdecydowała się na taki krok, Wojciech Kądziołka, rzecznik prasowy InPost powiedził: „Obsługująca nas agencja marketingowa wykazała się zbyt duża inwencją. Reakcje na post ewoluowały w kierunku, którego sobie nie życzyliśmy. W konsekwencji post został usunięty”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
zdjęcie główne: twitter.com/ZbigniewHoldys
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
InPost już od jakiegoś czasu w ciekawy sposób prowadzi swoje media społecznościowe. Ostatnio serca internautów podbiła grafika odwołująca się do popularnych w internecie memów.