Agencja KERRIS łączy kompetencje performance marketingowe i strategiczne, wzmacniając ekspertyzę w zakresie kreacji. Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba, oprócz objęcia nowo utworzonych stanowisk Dyrektorów Kreatywnych, dołączą do grona wspólników agencji.
KERRIS od 10 lat skutecznie odpowiada na potrzeby klientów, tworząc nową jakość na polskim rynku. Od samego początku działalności, wiedzieliśmy, że chcemy zaoferować klientom coś więcej niż tylko egzekucję kampanii digital. Nadrzędnym celem każdej naszej współpracy jest zrozumienie celów biznesowych klientów i realne wsparcie w dążeniu do ich osiągnięcia – mówi Mikołaj Szymański, prezes zarządu KERRIS – Teraz przyszła kolej na kolejny krok na ścieżce realizacji oczekiwań klientów – połączenie doświadczenia digital marketingu z najwyższą jakością w zakresie kreacji.
Zobacz również
Konsekwentny kierunek rozwoju KERRIS jest zbieżny z naszym podejściem do reklamy – zdecydowaliśmy się więc nie tylko na objęcie zarządzania kreacją, ale i na partnerstwo w agencji. Wierzymy, że wspólnie jesteśmy w stanie stworzyć nową jakość dla klientów – agencję kreatywną, która wyróżniać będzie się strategicznym, mediowym i performance’owym podejściem. Reklama jest usługą i musi działać, a kreatywność jest gwarantem tego efektu – mówią Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba, dyrektorzy kreatywni i wspólnicy w KERRIS.
Jacek Stefanowicz posiada 10 lat doświadczenia w reklamie. Zdobył blisko 50 nagród kreatywnych (w tym Złote Miecze KTR, Grand Prix AdWeek Ad Awards, Złote Spinacze, Mixxy i Kreatury). Zanim przeszedł do KERRIS, jako associate creative director w VMLY&R, obsługiwał blisko 20 marek (m.in. Lidl, Orange, Samsung, IKEA, T-mobile) i wraz z Piotrem prowadził zespół blisko 40 kreatywnych.
Piotr Szkałuba pracuje w reklamie od 12 lat. Oprócz blisko 50 nagród w konkursach kreatywnych w kraju i poza nim, wygrał Young Creatives i trzykrotnie stawał na jego podium. Przed dołączeniem do zespołu KERRIS, wspólnie z Jackiem Stefanowiczem, współtworzył największy w Polsce dział kreacji, bezpośrednio prowadząc i rozwijając 40 kreatywnych w autorskiej grupie Studio w agencji VMLY&R.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing