Jacek Studziński w dziale strategii 180heartbeats + JUNG v. MATT

Do zespołu 180heartbeats + JUNG v. MATT dołączył Jacek Studziński. Objął stanowisko Senior Strategy Plannera.
O autorze
1 min czytania 2015-02-09

W 180 Jacek Studziński będzie odpowiadał za strategię komunikacji dla takich klientów agencji jak: Aleo, Dakea, Getin Bank, Google, Opel, Samsung, Social Wolves. Wesprze też działania w obszarze New Business. Działem strategii kieruje Marcin Gaworski.

Jacek Studziński ma ponad piętnastoletnie doświadczenie w branży reklamowej, w agencjach oraz jako niezależny konsultant. Pracował dla marek takich jak AXA, Chipita, Credit Agricole, CROPP Clothing, Ferrero, Heineken, MARS (Twix, Dove, Pedigree, Chappi, KiteKat), NIVEA, Orange, SAB Miller, T-Mobile. Był szefem działu strategii w TBWA, na tym samym stanowisku pracował też w Grey Worldwide. Doświadczenie zdobywał także w Leo Burnett.

– Rozbudowanie działu strategii jest konsekwencją wzmacniania naszych kompetencji w obszarze długofalowych rozwiązań komunikacyjnych. Jacek to strateg z krwi i kości – silna osobowość, która na drodze do insightu, zadaje wiele pytań, pobudzających cały team. Cieszymy się, że tak inspirująca osoba dołączyła do naszego zespołu – powiedział Marcin Gaworski, Dyrektor Zarządzający i Partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj