Jack Black u boku George’a Clooneya w nowej kampanii Nespresso

W mediach pojawiła się nowa kampania marki Nespresso. Podobnie jak w zeszłym roku, i tym razem u boku długoletniego ambasadora marki, George’a Clooneya, obsadzono nową postać. To Jack Black – amerykański aktor i muzyk rokowy.
O autorze
2 min czytania 2015-11-03

W długo oczekiwanej 10-tej już odsłonie sagi reklamowej gra samego siebie, wnosząc w kampanię nieco odmienności. Reklama zadebiutowała online 29 października na stronie.

Nowy spot Nespresso w zabawny sposób wyjaśnia znaczenie kultowego już „What Else”, prowokując widzów do zastanowienia się nad unikalną wartością, jaką oferuje Nespresso, by każdy moment z filiżanką kawy uczynić niezrównanym. „What Else” łączy w sobie wszystkie elementy potrzebne do wyjątkowego doświadczenia kawy – od pieczołowitego podejścia do ziarna kawowca, najwyższej jakości kawy poprzez zrównoważony rozwój i ekspercką wiedzę aż po stylowe butiki i innowacyjne usługi.

Jak ukazuje to nowa reklama? Na tarasie malowniczej włoskiej willi nad jeziorem Como George Clooney przygotowuje sobie filiżankę kawy Nespresso. Gdy tylko jego ulubione espresso jest gotowe, przy stole pojawia się czyjaś ręka i.. zabiera naczynie. Należy ona do Jacka Blacka, który rusza z kawą w kierunku atrakcyjnej kobiety. Chwilę potem usiłuje zdobyć jej względy, używając słynnego „What Else” i próbując naśladować mającego w tym już wprawę George’a. Niestety, Jack błędnie wypowiada słowa, więc atrakcyjna kobieta poprawia go, w czym wspiera ją sam Clooney, który zjawia się na tarasie. Oboje tłumaczą Jackowi, co oznacza „What Else”. Wtedy mężczyzna doznaje „olśnienia” i pojmuje różnicę, jaką oferuje Nespresso. Dzięki temu drugi „flirt” (i fraza „What Else”) wychodzi mu już bezbłędnie!

Alfonso Gonzalez, pełniący funkcję Chief Customer Officer w Nespresso, tak mówi o zaangażowaniu w spot nowego artysty: „Jesteśmy zaszczyceni, że Jack Black zagrał w dziesiątej już odsłonie kampanii naszej marki. Tegoroczna reklama skupia się na pokazaniu różnicy, jaką oferuje Nespresso, a którą w filmie ukazuje koledze Clooney. Tych dwóch tworzy razem dynamiczny duet, dodając kampanii wiele humoru. W Nespresso czynimy wszystko, by dać naszym konsumentom możliwość doświadczenia kawy w wyjątkowy sposób. W tym roku chcieliśmy skłonić do zastanowienia się, co czyni naszą kawę wyjątkową i inną niż wszystkie, czyli czym jest to „What Else”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wyrażenie „What Else” po raz pierwszy pojawiło się w reklamie z George’m Clooneyem w 2006 roku. Od tego czasu do grona aktorów kultowej sagi reklamowej dołączyło wiele gwiazd Hollywood takich jak John Malkovich, Matt Damon czy Jean Dujardin.

„Jack miał na planie niemałe wzywanie, ale świetnie mu podołał – oczywiście przy odrobinie mojego wsparcia! (śmiech). A poważnie, kręcenie nowej odsłony kampanii było świetną zabawą, a praca z Jackiem ogromną przyjemnością” – skomentował współpracę na planie George Clooney.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zaś kompan Clooneya, powiedział: „Wiele legend krąży już o kawie Nespresso. Pomyślałem, że to najwyższy czas, bym i ja sprawdził, czym jest „What Else’’. A miałem okazję uczyć się od mistrza!”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ramach tegorocznej kampanii Nespresso zaprasza również fanów do opowiedzenia o ich chwili #WhatElse. Miłośnicy kawy mogą dzielić się swoimi przeżyciami poprzez dedykowaną stronę internetową oraz media społecznościowe (Facebook, Twitter i Instagram) za pomocą zdjęć, wideo, cytatów, itp. Wkrótce będą mieli możliwość wygrania niepowtarzalnych nagród. Więcej informacji o akcji znajduje się na stronie.

Pełna kampania telewizyjna Nespresso zatytułowana ‘”Olśnienie” („Epiphany”) z George’m Clooneyem oraz Jackiem Blackiem w postaci 30-sekundowych spotów zadebiutuje w telewizji 15 listopada 2015 roku. Już teraz można zobaczyć ją już w Internecie na stronie.

Spot (podobnie jak kilka ostatnich) wyreżyserował Grant Heslov. Produkcją zajęła się firma Moonwalk Films Paris, a za kreację ATL odpowiada agencja IPG McCann. Media w Polsce zakupił dom mediowy MEC, aktywację digitalową #WhatElse adoptuje WALK Social Media (Grupa WALK).