Jack Daniel’s inspiruje do celebrowania świąt na swój sposób

Jack Daniel’s inspiruje do celebrowania świąt na swój sposób
Bułgarski oddział Jacka Danielsa razem z agencją NEXT-DC stworzyli wyjątkową kampanię zachęcającą do tego, aby każdy celebrował nadchodzące Święta na swój własny sposób. Branża muzyczna oraz rynek alkoholowy ponownie w jednej kampanii.
O autorze
1 min czytania 2015-12-17

W ramach kampanii, prowadzonej w Bułgarii, nagrano wyjątkowe wersje popularnych piosenek świątecznych: Jingle Bells, We Wish You A Merry Christmas oraz Silent Night. Do udziału w akcji Jack Daniel’s zaprosił undergroundowych bułgarskich muzyków, którzy stworzyli specjalny zespół „The Jacks”.

Do każdego utworu zostało stworzone video, a całość wyświetlana jest jako reklama pre-roll, przed oryginalnymi utworami na YouTube.



Podobne działania w zakresie współpracy z muzykami podjął niedawno Johnnie Walker. Efektem zaangażowania w jednym projekcie znanego rapera Sokoła oraz aktora Bogusława Lindy był singiel „Rób to, w co wierzysz”, a także teledysk do niego nakręcony.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Również marka Żywiec nie omieszkała połączyć swoich działań z branżą muzyczną, w wyniku czego powstała ogólnopolska trasa koncertowa „Męskie granie”. Od 2010 roku w jej ramach wystąpiło wielu znanych polskich muzyków, m.in. Wojciech Waglewski, Katarzyna Nosowska, O.S.T.R., Abradab, L.U.C, Dezerter, KNŻ czy Acid Drinkers. Wydawane są także albumy zawierające nagrania z koncertów.

Z kolei marka lodów Kaktus zorganizowała trasę koncertową wykonawców hip hopowych w ramach „RAP Republika Kaktus Tour”. Przez okres wakacji na terenie całej Polski odbył się szereg koncertów, na których wystąpili VNM, PMM, DIOX.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Łączenie działań marketingowych ze światem muzyki może bardzo korzystnie wpłynąć na odbiór marki. Nawet jeśli konsument takowej nie lubi, nie używa/nie konsumuje, to dzięki uczestnictwu w wydarzeniu, które wiąże się z pozytywnymi dla niego emocjami (których marka sama w sobie nie wywoła), przyjemnością, może on przekonać się do konkretnej marki czy ocieplić swój stosunek do niej. W takiej sytuacji wygrywa i marka, która za pomocą muzyki, artysty wzmacnia swój przekaz, i konsument, który otrzymuje dobrą zabawę i pozytywne doświadczenie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Muzyka jest wartością uniwersalną, która jednoczy ludzi. Odpowiednio to wykorzystując, marki mogą istotnie wpływać na konsumentów i ich pozyskiwanie.