Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Jack Grealish nawiązuje współpracę z marką PUMA

Firma PUMA podpisała długoterminowy kontrakt z najbardziej rozchwytywanym zawodnikiem w Wielkiej Byrtanii – Jackiem Grealishem. Mistrz Anglii w barwach Manchesteru City uznawany jest za jednego z najbardziej kreatywnych piłkarzy w Europie.
O autorze
1 min czytania 2023-03-06

Super Jack

Grealish piłkarski debiut zaliczył w wieku 18 lat, w 2021 dołączył do Manchester City i w tym samym roku wywalczył z klubem szósty tytuł mistrzowski.  Super Jack – jak nazywają go wierni fani the Citizens ma swój unikalny styl zarówno na boisku, jak i poza nim. Grealish to prawdziwy rozgrywający, który potrafi dyktować przebieg gry i inicjować akcje. Zawodnik Manchesteru będzie grać w korkach PUMA FUTURE, które idealnie pasują do jego stylu gry, zapewniając pełną kontrolę oraz podkreślając jego boiskową kreatywność.

Jack wypowiedział się na temat swojej decyzji o dołączeniu do rodziny PUMA:

– Czuję, że PUMA pasuje do mnie idealnie. Firma zapisała się w historii piłki nożnej i współpracowała z największymi piłkarzami na świecie. Jestem zachwycony, że mogę dołączyć do rodziny i grać w korkach PUMA FUTURE. Na boisku czuję się jak w domu i chcę wyrażać siebie. Podoba mi się, że PUMA robi rzeczy na swój sposób i ma świetne podejście do piłki nożnej. To coś więcej niż tylko marka sportowa – odgrywa też ogromną rolę w kulturze. Skupiam się głównie na piłce nożnej, ale kocham też modę i styl. Nie mogę się doczekać projektów, nad którymi będziemy wspólnie pracować – powiedział Grealish.

– Jack Grealish jest jednym z najbardziej ekscytujących zawodników w Europie. Jego wyszkolenie techniczne oraz niezwykła dynamika mogą stanowić różnicę między wygraną, a przegraną. Jack przykuwa uwagę, zarówno swoją grą, jak i stylem, dlatego idealnie pasuje do rodziny PUMA – powiedział Johan Adamsson, Global Director of Sports Marketing and Sports Licensing w PUMA. – Chcemy, aby Jack był jedną z wiodących twarzy marki w piłce nożnej i kulturze. Jego pozycja otwiera możliwości pracy nad wieloma inicjatywami związanymi z modą oraz współpracy przy jego osobistych projektach – dodał.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj