Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Jacobs promuje loterię kaw ziarnistych

Firma Jacobs Douwe Egberts wystartowała z ogólnopolską loterią kaw ziarnistych marki Jacobs. Organizację loterii powierzono agencji First Line Polska, a planowanie i zakup mediów agencja Havas Media.
O autorze
0 min czytania 2021-09-02

Loteria marki Jacobs prowadzona jest pod hasłem Kup ziarna Jacobs i graj o ekspresy Philips”. Przyjmowanie zgłoszeń potrwa od 1 do 30 września 2021 r. Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić dowolne opakowanie kawy ziarnistej Jacobs, zachować dowód zakupu i zarejestrować go w formularzu na stronie: www.kawajacobs.pl/grajoekspres. Zgłoszenia biorą udział w codziennej loterii, w której do wygrania jest jeden express Philips LatteGo oraz 10 rocznych zapasów kawy Jacobs.

Loterię wspiera kampania reklamowa, która potrwa do 30 września. W kampanii wykorzystane zostały spoty emitowane w telewizji, kanały digitalowe i social media, jak również materiały POSM w sklepach stacjonarnych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media, za kreację odpowiada Hercules Transforming Communication, a za organizację i obsługę loterii FIRST LINE Polska.