Jadalne winyle Kinny’ego Zimmera do wygrania w konkursie (o smaku) Flamin’ Hot

Jadalne winyle Kinny’ego Zimmera do wygrania w konkursie (o smaku) Flamin’ Hot
W konkursie organizowanym z okazji premiery najnowszego singla Kinny'ego Zimmera „PO CO?” można wygrać m.in. jadalną płytę winylową. Akcja ma związek z promocją smaku przekąsek Flamin' Hot.
O autorze
1 min czytania 2024-10-04

Co łączy ostre przekąski i Kinny’ego Zimmera, muzyka młodego pokolenia znanego m.in. z utworu „W nocy?”? Flamin’ Hot, czyli piekielnie ostry smak chipsów, pojawił się w teledysku do najnowszego singla artysty „PO CO?”. Z okazji premiery piosenki, 7 października 2024 roku rusza konkurs, w którym do wygrania będą boxy sygnowane przez Zimmera. W środku znajdziesz m.in. jadalny winyl Kinny’ego Zimmera o wspomnianym już smaku Flamin’ Hot.

– Nasz wspólny projekt to idealny przykład na to, jak marka może w nietuzinkowy sposób zagościć w muzycznym świecie artysty, dając mu jednocześnie przestrzeń i swobodę w tworzeniu. Dziś widzimy już efekt końcowy, na który złożyło się zarówno kreatywne podejście Kinny’ego, jak i otwartość brandu na jego pomysły – o lokowaniu produktu w teledysku opowiada Łukasz Stępniak, Head of Commercial Partnerships w SBM.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zadaniem uczestników konkursu jest stworzenie autorskiej, kreatywnej wersji piosenki Zimmera, a następnie opublikowanie nagrania na TikToku. Nagrodą jest muzyczno-przekąskowy zestaw: jadalną płytę winylową i kolekcjonerskie wydanie krążka z singlem, bilet na zamknięte spotkanie z raperem 5 000 zł.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ramach kampanii promocyjnej Flamin’ Hot stworzono również murale:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • tradycyjny, namalowany na trzech ścianach stacji metra Politechnika Warszawska,
  • oraz interaktywny, który pojawił się na kamienicy przy ulicy Waryńskiego. Instalacja zachęca przechodniów do spróbowania nowego smaku przekąsek Lay’s, Doritos oraz Cheetos. A jeśli ktoś uzna, że są dla niego zbyt ostre, zawsze może… uruchomić kurtynę wodną. Wystarczy zeskanować opakowanie dowolnego produktu Flamin’ Hot i gotowe.

Za strategię mediową, planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith, za sesję zdjęciową Zuza Krajewska. Mural jest efektem współpracy DDB Warszawa, Endless, Cheese Film, Good Looking Studio, Ewesa, Zenith.

Zdjęcia: mat. pras., YouTube

PS Mata pierwszym polskim artystą na soundtracku EA SPORTS FC™ 25

Raper Mata zagościł wśród światowych gwiazd muzyki, takich jak Billie Eilish i Coldplay, tworząc jedną z piosenek wchodzących w skład soundtracku gry EA SPORTS FC™ 25.