An Amazon delivery 65 million years in the making. @JurassicWorld #FallenKingdom #AmazonFindsAWay pic.twitter.com/fI9NTQgKdm — Jurassic World (@JurassicWorld) 30 maja 2018
Zobacz również
Czy Amazon przewozi także naturalnej wielkości dinozaury? Tak można przypuszczać dzięki zdjęciu, które ukazało się w Internecie. Na wielkim kartonie widnieje hashtag AmazonFindsAWay oraz logo filmu „Jurassic World”. Szybko staje się jasne, że jest to akcja promocyjna drugiej części hitu „Upadłe królestwo”. Aby dowiedzieć się, co tak naprawdę znajduje się w paczce, można zeskanować kod Smile przy użyciu aplikacji Amazon lub poprosić Alexę, głosową asystentkę, by zdradziła, co jest ukryte w pudełku.
Co ciekawe, osoby korzystające z kodu SmileCode trafią na stronę z wideo Jurassic Park, na którym widać, jak magazynier marki ucieka w panice.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
An @amazon delivery 65 million years in the making. #AmazonFindsAWay pic.twitter.com/O6kFtHteQ6 — Prime Video (@PrimeVideo) 29 maja 2018
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Czy Amazon naprawdę znalazł sposób na wskrzeszenie dinozaurów?
PS
Doskonale wiemy, że ważne przesyłki nie są dostarczane wyłącznie przez firmy kurierskie. Problemy z przewozem towarów mają również dostawcy pizzy. Sieć Domino’s Pizza sponsoruje remonty dróg w wybranych miasteczkach w USA tylko po to, aby pizza trafiała w całości do domów klientów. Więcej o akcji przeczytacie w artykule Pizzeria Domino’s remontuje drogi, by pizza w idealnym stanie dotarła do klientów.
PS2
Trzeba przyznać, że Amazon ma pomysły.W ubiegłym roku marka pokazała swój sklep bezobsługowy. Proces zakupów rozpoczyna się już przy wejściu do sklepu, przy którym rozstawione są specjalne bramki. Przedstawiciele spółki wyjaśniają, że wystarczy przyłożyć do nich telefon z zainstalowanym programem i skierować się w stronę asortymentu.