Skalowanie IT, rozwój produktu, marketing i sprzedaż, budowanie zespołu i marki – to główne tematy nowej formuły Bitspiration, a na ścieżce marketingowo-sprzedażowej pojawi się m.in. Ania iller (Legendy Allegro) i Monika Czaplicka.
Piąta edycja Bitspiration odbędzie się 13 października w Hotelu Galaxy w Krakowie. Nowa, edukacyjna formuła wydarzenia ma na celu dostarczenie praktycznej wiedzy z zakresu strategicznych obszarów budowania firmy:
Zobacz również
- strategia sprzedażowa i marketingowa
- budowanie i motywowanie zespołu
- przygotowanie firmy i produktu na szybki rozwój
Swoim doświadczeniem w tych obszarach podzielą się praktycy ze wskazanych dziedzin. Każdy z Was opuści Bitspiration z praktyczną wiedzą oraz nowymi pomysłami na rozwój biznesu.
Do kogo kierowane jest Bitspiration i skąd zmiana?
Bitspiration w nowej formule kierowane jest do przedsiębiorców, startupowców, programistów, HR-owców, marketingowców i sprzedawców – do każdego, kto na co dzień zajmuje się rozwojem całej firmy, lub jej wybranych obszarów. To miejsce gromadzące ludzi o różnych kompetencjach, doświadczeniach oraz umiejętnościach – łączy ich jednak pragnienie wiedzy oraz chęć rozwoju biznesu, z którym są związani.
Wsłuchując się w głosy kilku tysięcy uczestników czterech poprzednich edycji, organizatorzy wychodzą naprzeciw realnym potrzebom przedsiębiorców i startupowców. Zgodnie z hasłem „Change starts with you” przekażą uczestnikom niezbędną wiedzę i know-how.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Co podczas Bitspiration znajdą dla siebie marketingowcy, sprzedawcy i przedsiębiorcy?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na ścieżce “Marketing i sprzedaż” pojawi się wiele znanych w branży twarzy, a wśród nich:
- Anna Iller, “Legendy Allegro” – wykład o branded content w budowaniu pozycji marki
- Monika Czaplicka, czaplicka.eu – Znowu kryzys! Czyli w jaki sposób radzić sobie z kryzysami w social media?
- Robert Lipiński, BGE Consulting, Spinminutes – Posiadać dobry produkt vs. umieć go dobrze sprzedać – dylemat startupowca.
- Rahim Blak, Click Community, edrone – E-wolucja sprzedaży. Jak Social Media zmieniły sprzedaż bezpośrednią
- Paweł Zieliński, Miquido – Czy wystarczy być najlepszym? O budowaniu siły brandu w usługach IT.
Skorzystaj ze zniżki dla naszych czytelników
Pełna agenda wydarzenia dostępna jest na stronie. Dla naszych czytelników organizator przewidział 20% zniżkę na kod: NM20. Ze względu na edukacyjny charakter imprezy, liczba miejsc na Bitspiration jest ograniczona – zarezerwujcie jedno dla siebie.
Partnerem Honorowym Bitspiration 2017 jest Miasto Kraków.