Jak budowanie marki wpływa na twardą sprzedaż – wirtualna konferencja Social Tigers już 11 września

TIGERSUNITED2: #BRANDCORE to II edycja wirtualnej konferencji organizowanej przez agencję Social Tigers. Tym razem tematem przewodnim jest budowanie marki. Wśród prelegentów znaleźli się m.in. Franciszek Bazyli Georgiew, Karolina Kawska, Martyna Celuch i Filip Lewandowski z Social Tigers.
O autorze
0 min czytania 2020-09-03

#BRANDCORE to odpowiedź na fakt, że „budowanie wizerunku” i „twarda sprzedaż” to pojęcia, które oddaliły się od siebie na skalę niemal kosmiczną. Podczas konferencji specjaliści z Social Tigers i ich goście (w sumie 10 prelegentów) wezmą na warsztat relację pomiędzy działaniami brandowymi a aktywną sprzedażą. Zdemontują proces pozyskiwania klienta i pokażą, w jaki sposób połączyć konsekwentne budowanie zasięgów z działaniami domykającymi sprzedaż i zapewniającymi biznesowi rozkwit. 

Wydarzenie odbędzie się w formule interaktywnych paneli dyskusyjnych połączonych z prelekcjami. Zarejestrowani uczestnicy otrzymają darmowy dostęp do nagrań z konferencji. 

W ramach działań towarzyszących dzień przed konferencją odbędą się darmowe konsultacje na facebook’owej grupie Tygrysy Socialu. Zainteresowani będą mogli umówić się na indywidualne rozmowy z ekspertami ze społeczności. Więcej informacji znajduje się na stronie

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj