W raporcie przedstawiono najpopularniejsze rozwiązania mobilne stosowane przez m.in. Walmart, Tesco, Carrefour, Real, Ocado, Waitrose czy Safeway. Opisane zostały zarówno aplikacje mobilne umożliwiające zakupy spożywcze przez smartfona, jak i te usprawniające zakupy offline. Zwrócono także uwagę na firmy zewnętrzne, które również tworzą ekosystem aplikacji mobilnych wykorzystywanych w retailu.
Raport opisuje różne narzędzia przeznaczone dla konsumentów. Od sposobu i potencjału wykorzystania QR kodów oraz kodów EAN po mobilne programy lojalnościowe, reklamy POS i aplikacje m-commerce. – Zestawienie stworzone przez Mobberry jest początkiem dyskusji o wykorzystaniu technologii mobilnych w polskim handlu – mówi Piotr Krauschar, partner zarządzający Mobberry . – Pokazując dobre przykłady z Europy Zachodniej i Stanów Zjednoczonych namawiamy do działań w Polsce, aby być przygotowanym na nowy wymiar handlu – dodaje Krauschar.
Zobacz również
Raport dostępny do pobrania tutaj.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell