Przez kilka ostatnich tygodni drogeria Pigment w mediach społecznościowych prowadziła kampanię społeczną pt. Jak pielęgnować miłość. Celem akcji było zaproszenie fanów marki do rozmowy o uczuciach. Wideo, które co kilka dni udostępniał Pigment, zrealizowane zostały we współpracy z podopiecznymi krakowskiego Domu Pomocy Społecznej, który zrzesza seniorów.
– Wspólnie rozmawialiśmy o pierwszych pocałunkach, randkowych rytuałach, cielesności w związku. Wideo ukazały ich wspomnienia, którym niejednokrotnie towarzyszyły wzruszenie, nostalgia. Pokazaliśmy, że bez względu na wiek, uczuciom towarzyszą emocje, a najwspanialsze wspomnienia o nich potrafią towarzyszyć nam przez lata – wyjaśnia Justyna Koclejda, współorganizatorka akcji Jak pielęgnować miłość.
Zobacz również
Oprócz kampanii reklamowej, marka przygotowała dla swoich fanów specjalny konkurs. Pod każdym z wideo obserwatorzy mogli udzielić własnej odpowiedzi na pytanie zadane w filmie. Co kilka dni Pigment poruszał inny aspekt miłości, tym samym zachęcając fanów do dyskusji i dzielenia się własnymi wspomnieniami oraz doświadczeniami. Jak dodaje Pigment, całej akcji przyświecało jedno – poszukiwanie odpowiedz na pytanie, jak pielęgnować miłość.