Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Jak polscy internauci oglądają YouTube?

Według badania przeprowadzonego w marcu 2014 przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych 80% regularnych polskich internautów (korzystających z internetu przynajmniej raz w tygodniu) ogląda w internecie materiały wideo.
O autorze
0 min czytania 2014-06-04

Miejscem, z którego korzystają w tym celu najczęściej jest YouTube, wyprzedzający niemal trzykrotnie plasujące się na drugim miejscu portale VOD i mający wśród swoich użytkowników 38% osób subskrybujących różne kanały. Osoby korzystające z serwisu deklarują, że przede wszystkim oglądają tam muzyczne materiały wideo, komediowe, filmy instruktażowe „zrób to sam” oraz przepisy kulinarne.