Trzy egzemplarze książki Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego Aleksandry Ślifirskiej, możecie zdobyć w naszym konkursie. Szczegóły na dole artykułu.
Aleksandra Ślifirska, trenerka komunikacji biznesowej i medialnej, wprowadza czytelnika w meandry sztuki tworzenia wizerunku publicznego. Autorka rozmawia z siedmioma Rekinami Biznesu – Henryką Bochniarz, Ireną Eris, Rafałem Brzoską, Jackiem Santorskim, Joanną Przetakiwicz, Rafałem Bauerem oraz Jarosławem Zagórowskim. Bohaterowie książki opowiadają o tworzeniu wizerunku na podstawie własnej wiedzy i doświadczeń.
Zobacz również
Słowem kluczowym publikacji jest profil publiczny marki. W książce znajdziemy trzy rozdziały. Pierwszy – wprowadza w świat komunikacji i stylu, drugi to wejście w program Communication Quest, który Aleksandra Ślifirska prowadzi z grupą dziennikarzy dla prezesów spółek w Instytucie Komunikacji Medialnej oraz rozmowy z liderami biznesu, którzy m.in. dzięki komunikowaniu są na liście 100 najbogatszych Polaków. Trzeci rozdział poświęcony został czytelnikowi, ma go przeprowadzić przez proces tworzenia Twojej marki i jej komunikacji.
Czytelnik znajdzie ponadto w publikacji mnóstwo praktycznych przypisów z autorskimi poradami, inspiracjami, ćwiczeniami, które są źródłem wiedzy na temat komunikacji oraz pozwalają rozwijać konkretne umiejętności. Liczne schematy oraz ilustracje pomogą na dodatek zrozumieć i utrwalić zebrany materiał.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Książka nie zawiera gotowej recepty na zbudowanie odpowiedniego wizerunku publicznego. Jest raczej inspiracją do poszukiwania własnej drogi, wypracowania indywidualnego stylu komunikacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego” to pozycja głównie dla tych, którzy zdają sobie sprawę z tego, jak ważny jest wizerunek publiczny w biznesie. Chcą być postrzegani jako liderzy, poprawić swoje relacje z otoczeniem, pozycję oraz jakość funkcjonowania całej firmy.
Zapraszamy do lektury!
Książkę można kupić na stronie.
—————————————————-
KONKURS
Specjalnie dla naszych czytelników mamy do wygrania trzy egzemplarze książki Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego Aleksandry Ślifirskiej.
Wystarczy w pięciu zdaniach odpowiedzieć na pytanie: Co różni wizerunek lidera od wizerunku szefa?
Trzy najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone książkami. Na Wasze maile czekamy pod adresem [email protected] do 19 lutego do godziny 18.00.
W tytule maila wpiszcie: „Rekiny Biznesu”.