Obecnie trwają zapisy na bezpłatne testy tego narzędzia www.edbms.pl.
Prawie każda firma posiada bazę swoich klientów. Stanowi ona najwyższą wartość firmy. Pozwala na wykorzystanie jej w różnych działaniach marketingowo-sprzedażowych. Dlatego ważne jest, aby kumulować tę wiedzę i informacje o klientach nieustannie je aktualizując i uzupełniając. Te procesy oparte na uzupełnieniu własnych baz danych o dodatkowe informacje pozwalają na usprawnienie komunikacji z Klientami oraz obniżenie jej kosztów.
Zobacz również
DBMS oferuje usługi aktualizacji i wzbogacania baz danych co z kolei przekłada się na wydłużenie czasu życia klienta oraz możliwość proponowania klientowi nowych sprofilowanych pod jego potrzeby rozwiązań. Aktualna i dobrze dobrana baza danych stanowi 50% sukcesu każdej kampanii. Dlatego przewagą DBMS są ocieplone kontakty do potencjalnych Klientów o ponad 150 profilach behawioralnych. Dzięki wiedzy, czy Klient jest zainteresowany założeniem rachunku czy zakupem mieszkania lub czy dokonywał zakupów w Internecie w ostatnim czasie, przekaz dociera we właściwym czasie i tylko do potencjalnie zainteresowanych tematem Użytkowników.
Spółka DBMS posiada największe w Polsce własne zasoby danych konsumenckich (11 mln unikalnych rekordów), charakteryzujące się bogatym wyborem kryteriów selekcji Klientów we wszystkich kanałach marketingu bezpośredniego.
To pozwala na komunikację z klientami poprzez wiele różnych form kontaktu: telemarketing, wysyłka pocztowa tradycyjna, e-mailing, SMS, MMS, voice-mailing czy fax-mailing.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Dodatkowo DBMS na podstawie umów partnerskich jest Brokerem wielu ciekawych zbiorów, które czynią ofertę jeszcze bardziej pełną i kompleksową (łącznie mamy dostęp do ok. 78 mln rekordów)
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Warto podkreślić, że wszystkie zasoby są zarejestrowane w zbiorach Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych (GIODO), co gwarantuje bezpieczeństwo i wiarygodność danych.
„Aby ułatwić Klientom korzystanie z naszych zasobów stworzyliśmy narzędzie do wyszukiwania baz danych i realizowania kampanii marketingowo-sprzedażowych online. Od teraz Klient sam jest w stanie dokonać wyboru bazy danych i skierować do niej swój przekaz promocyjny – nie wychodząc zza biurka. Wyszukiwarka ujrzy światło dzienne 30.09.2014 r. Obecnie przyjmujemy jeszcze zapisy na bezpłatne testy narzędzia” – mówi Urszula Gradowska, Dyrektor Zarządzający DBMS.