Vlog JYSK od początku jest tworzony przez pracowników. W żywy i autentyczny sposób prezentowane jest w nim życie firmy „od środka” – ciekawe inicjatywy, wydarzenia, jak wygląda praca w JYSK i jakie możliwości rozwoju mają osoby tu zatrudnione.
– W naszym vlogu nie ma wyreżyserowanych scen i z góry narzuconych kwestii. Oddaliśmy głos naszym pracownikom, którzy chcą mówić o wielu ważnych dla nich tematach. Jesteśmy dumni z ich zaangażowania, kreatywności, doświadczenia. Dlatego uznaliśmy, iż to oni będą najlepszymi twórcami vloga – mówi Aleksandra Chalimoniuk, dyrektor Komunikacji i PR JYSK Polska.
Zobacz również
W najnowszym odcinku występuje Konrad Padkowski, który już od niemal 17 lat, obecnie dba o stan i organizację magazynu w jednym z łódzkich sklepów sieci JYSK. Jak sam podkreśla, w Łodzi jest tylko dwóch pracowników firmy z dłuższym stażem. W jego przypadku decydujące znaczenie dla decyzji o pozostaniu w jednym miejscu pracy przez tak długi czas, ma przede wszystkim wyjątkowa, przyjazna atmosfera, która tu panuje. Zaznacza też, że w JYSK Polska bez wątpienia jest miejsce dla osób starszych, po 50. roku życia.
– Takie osoby będą tu czuć się dobrze ze względu na naprawdę serdeczne stosunki i niewymuszone koleżeństwo – mówi pan Konrad.
– Taka ocena atmosfery w firmie, dokonana przez pracownika o szczególnie długim stażu, to bez wątpienia powód do dumy. W JYSK dbamy, by nasi pracownicy czuli się tu dobrze, ale też by czerpali satysfakcję z zadań, które wykonują. Dajemy im przestrzeń do rozwoju i samorealizacji. Do naszej załogi zapraszamy osoby niezależnie od wieku. U tych po 50. roku życia bardzo cenimy doświadczenie, wiedzę, systematyczność, umiejętność spojrzenia na wiele zagadnień z szerszej perspektywy. Naszym priorytetem jest stworzenie stabilnych warunków pracy dla każdego – podkreśla Aleksandra Chalimoniuk z JYSK Polska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Nowy odcinek vloga JYSK dostępny jest na firmowym kanale YouTube.
Słuchaj podcastu NowyMarketing