Dynamiczna forma łącząca wartości edukacyjne z walorami rozrywkowymi umożliwi kanałowi „Jak TO robić?” dotarcie do grupy docelowej 16-24, czyli osób, dla których Internet stanowi podstawowe źródło informacji o seksie. Przez wszystkie odcinki „Jak TO robić?” przewijać się będzie postać Mai, znanej z dwóch sezonów już kultowego serialu YouTube’owego „Nieprzygotowani”. W kolejnych odcinkach pojawią się znani youtuberzy, którzy wraz z Mają będą m.in. obalać poglądy związane z seksem, które niekoniecznie znajdują odzwierciedlenie w rzeczywistości.
Każdy odcinek będzie poświęcony jednemu z tematów, które wciąż dla wielu mogą stanowić temat tabu: chorobom wenerycznym, antykoncepcji, utracie dziewictwa, szczytowaniu, lub pornografii. Treści edukacyjne przeplatane będą scenkami humorystycznymi, dzięki czemu młodzi odbiorcy kanału będą mogli w prosty i zrozumiały sposób przyswajać wiedzę na temat seksu.
Zobacz również
– Poziom edukacji seksualnej w naszym kraju pozostawia wiele do życzenia. Nastolatki, choć nie tylko, w dalszym ciągu przede wszystkim poszukują odpowiedzi na nurtujące ich pytania związane z cielesnością i seksualnością w Internecie. Niestety, sieć pełna jest różnego rodzaju szkodliwych mitów i przekłamań, które mogą wypaczać obraz seksu wśród ludzi młodych. Dlatego też wspólnie z Abstra stworzyliśmy kanał, który dostarcza rzeczowej wiedzy na temat współżycia podanej w atrakcyjny dla młodych ludzi sposób – powiedziała Justyna Dadał, senior brand manager Durex w Reckitt Benckiser.
– „Jak TO robić?” to nasz pierwszy kanał, który stworzyliśmy we współpracy z dużym partnerem komercyjnym. To zupełnie nowa, bardzo świeża forma. Dotychczas kooperacje z markami na YouTubie obejmowały tworzenie odcinków dedykowanych lub lokowanie produktu. Wraz z Durex mogliśmy przenieść naszą współpracę na zupełnie nowy poziom. Dzięki połączeniu naszego doświadczenia w tworzeniu atrakcyjnych treści na YouTube z dziesiątkami lat badań Durex na temat seksu, udało nam się stworzyć fantastyczne medium edukacyjne, z którym trafimy do setek tysięcy młodych ludzi w Polsce – powiedział Rafał Masny, członek zarządu Abstra i jeden z założycieli Abstrachuje.tv.
Wszystkie treści edukacyjne zawarte w kanale „Jak TO robić?” są konsultowane z seksuologiem.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Treści z kanału „Jak TO robić?” są również dostępne na platformie Instagram – www.instagram.com/jaktorobic/.
Słuchaj podcastu NowyMarketing