Obecnie wiele firm opiera działania employer brandingowe na komunikacji w mediach społecznościowych. Dobrze prowadzony fanpage na Facebooku czy konto na Instagramie “z życia firmy” to podstawowe kanały sprzyjające budowaniu silnej pozycji wśród pracodawców. Taką wizytówkę ma dzisiaj prawie każdy. Znacznie rzadziej pracodawcy komunikują się jednak z potencjalnymi pracownikami za pośrednictwem YouTube’a. Błąd! YouTube to świetna przestrzeń do budowania pozytywnego wizerunku firmy.
Jak zaangażować influencerów do kampanii employer brandingowej i wykorzystać znany i sprawdzony youtube’owy format w procesie rekrutacji?
Zobacz również
Najpierw do studia zaprosiliśmy twórców, których zapytaliśmy, czym zajmują się poszczególne działy w naszej firmie, jak wygląda nasz typowy dzień i praca – tłumaczy Kamil Bolek, dyrektor marketingu LifeTube. Następnie pokazaliśmy nagrania pracownikom tych działów i… zarejestrowaliśmy ich reakcje – wyjaśnia.
W materiale wystąpili: Łukasz Jakóbiak (20m2), Paulina Mikuła (Mówiąc Inaczej), Bartłomiej Ratoń (Tivolt), Piotr Latała (Ziemniak), Zuzanna Matejkowska (lamakeupebella) oraz pracownicy LifeTube.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing