Welcome Home zaraz po swojej premierze zostało okrzyknięte jedną z najefektowniejszych reklam w 2018 roku. Dziś możemy przekonać się, jak wyglądała jego produkcja zza kulis! Na filmie widzimy szczegóły przygotowań do produkcji, przesłuchanie FKA twigs przez FaceTime, prace na planie i przygotowywanie choreografii w odniesieniu do mebli i innych elementów scenografii. Dodatkowo możemy zobaczyć samego Spike’a Jonze’a w ciągłym ruchu z mnóstwem pomysłów na zmiany w choreografii!
Wideo rzuca również światło na to, jak działają efekty rozciągania mieszkania oraz jak wiele z nich zostało zrobionych bez generowania ich komputerowo.
Zobacz również
Czterominutowa reklama to pokaz możliwości nowego HomePoda. FKA twigs po długim dniu wraca do domu i prosi urządzenie Apple, by zagrało utwór, który ona lubi…
PS
Jeśli mowa o szalonych tańcach w teledyskach Spike’a Jonze’a to koniecznie trzeba wspomnieć o reklamie KENZO. Taniec w spocie to forma sztuki, ekspresji. Piękna przestrzeń, piękni ludzie i kobieta, która, jak się później okazuje, nie do końca dobrze czuła się w takiej scenerii. Dzięki tańcowi pokazała nam skrywaną przed wszystkimi „dziką” osobowość.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Mastercard zaś w swoim eksperymencie postawił na muzykę. Kampania „Start Something Priceless” powstała, by podkreślić, jak ważną rolę może ona odegrać w życiu ludzi.
źródło: adweek.com