Jak wygląda praca reżysera “od kuchni”? Spike Jonze zabiera nas na plan zdjęciowy tanecznej reklamy Apple

Jak wygląda praca reżysera “od kuchni”? Spike Jonze zabiera nas na plan zdjęciowy tanecznej reklamy Apple
Niedawno Apple opublikowało energetyzujący spot z udziałem FKA twigs, w którym piosenkarka zatraciła się w muzyce i choreografii, by na końcu zatańczyć ze swoim lustrzanym odbiciem. Spot wyreżyserowany przez Spike’a Jonze’a doczekał się making offa!
O autorze
1 min czytania 2018-03-23

Welcome Home zaraz po swojej premierze zostało okrzyknięte jedną z najefektowniejszych reklam w 2018 roku. Dziś możemy przekonać się, jak wyglądała jego produkcja zza kulis! Na filmie widzimy szczegóły przygotowań do produkcji, przesłuchanie FKA twigs przez FaceTime, prace na planie i przygotowywanie choreografii w odniesieniu do mebli i innych elementów scenografii. Dodatkowo możemy zobaczyć samego Spike’a Jonze’a w ciągłym ruchu z mnóstwem pomysłów na zmiany w choreografii!

Wideo rzuca również światło na to, jak działają efekty rozciągania mieszkania oraz jak wiele z nich zostało zrobionych bez generowania ich komputerowo.

Czterominutowa reklama to pokaz możliwości nowego HomePoda. FKA twigs po długim dniu wraca do domu i prosi urządzenie Apple, by zagrało utwór, który ona lubi…

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jeśli mowa o szalonych tańcach w teledyskach Spike’a Jonze’a to koniecznie trzeba wspomnieć o reklamie KENZO. Taniec w spocie to forma sztuki, ekspresji. Piękna przestrzeń, piękni ludzie i kobieta, która, jak się później okazuje, nie do końca dobrze czuła się w takiej scenerii. Dzięki tańcowi pokazała nam skrywaną przed wszystkimi „dziką” osobowość.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Mastercard zaś w swoim eksperymencie postawił na muzykę. Kampania „Start Something Priceless” powstała, by podkreślić, jak ważną rolę może ona odegrać w życiu ludzi.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

 

źródło: adweek.com