Jak zerwać z wizerunkiem „typowego mięśniaka”?

Jak zerwać z wizerunkiem „typowego mięśniaka”?
Zrywanie z wizerunkiem „typowego mieśniaka” jest dość trudne. To samo tyczy się postrzegania firmy jako „stockowej korporacji”. Jak kreatywnie zmienić swój obraz w branży?
O autorze
1 min czytania 2016-12-08

Hunters – agencja bezpieczeństwa, za cel obrała sobie kreatywne kalendarze dla swoich klientów — bo przecież zdobią one ściany w każdej firmie. Co roku firma stara się w nieszablonowy sposób zaznaczyć swoją obecność. Do tej pory robili to w humorystyczny sposób, który na kartkach kalendarza przedstawiał dominującą na bieżący rok cechę firmy np. to, że firma cały czas „ma wszystko na oku”. Co roku szli innym torem. Starając się wpłynąć na różne postrzeganie ich branży.

W tym roku postawili na coś zupełnie innego! Stworzyli własną grafikę, do której zaangażowali swoich pracowników i ich dzieci. To właśnie ludzie najbardziej związani z firmą mogli dać coś od siebie dla swoich klientów, a dla dzieci frajdą był proces tworzenia tego dzieła.

 Tutaj możecie zobaczyć efekty!

 Nam się podoba inicjatywa, a Wam?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj