Hunters – agencja bezpieczeństwa, za cel obrała sobie kreatywne kalendarze dla swoich klientów — bo przecież zdobią one ściany w każdej firmie. Co roku firma stara się w nieszablonowy sposób zaznaczyć swoją obecność. Do tej pory robili to w humorystyczny sposób, który na kartkach kalendarza przedstawiał dominującą na bieżący rok cechę firmy np. to, że firma cały czas „ma wszystko na oku”. Co roku szli innym torem. Starając się wpłynąć na różne postrzeganie ich branży.
W tym roku postawili na coś zupełnie innego! Stworzyli własną grafikę, do której zaangażowali swoich pracowników i ich dzieci. To właśnie ludzie najbardziej związani z firmą mogli dać coś od siebie dla swoich klientów, a dla dzieci frajdą był proces tworzenia tego dzieła.
Zobacz również
Tutaj możecie zobaczyć efekty!
Nam się podoba inicjatywa, a Wam?
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]