Rozpoczynają się właśnie zapisy na wydarzenie, w którym wezmą udział przedstawiciele marketerów, agencji reklamowych, agencji interaktywnych i domów mediowych.
Już 5 września br. w Warszawie podczas całodziennej konferencji IAB Polska zostaną przedstawione najlepsze praktyki i rekomendacje dotyczące marketingu treści. Wydarzenie jest organizowane w ramach IAB HowTo – cyklu wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich ideą jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych digitalowych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej. Tym razem będą to przedstawiciele Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna.
Zobacz również
– Postanowiliśmy zorganizować spotkanie branży związane z content marketingiem, by pokazać wielowątkową perspektywę tych działań. Odgrywają one coraz istotniejszą rolę i angażują coraz większe budżety marketerów. Podczas warsztatów skupimy się na wymiarze praktycznym i prezentacji konkretnych case studies – komentuje Maja Biniewicz, szefowa Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna, dyrektor strategiczny ds. handlowych w Grupie ZPR Media.
Podczas spotkania zostaną zaprezentowane kluczowe z punktu widzenia marketerów zagadnienia dotyczące content marketingu, w tym jak organizować działania, kiedy szkolić zespół i zatrudniać specjalistów, a kiedy zdecydować się na współpracę z agencją. W programie wydarzenia znajdzie się 10 wystąpień dotyczących tworzenia i realizacji strategii marketingowej z perspektywy firmy, agencji i wydawcy, budowania person czy sztuki dostosowania prezentowanych historii do odbiorców. Omówione będą także narzędzia, które ułatwiają przygotowanie treści. Uczestnicy dowiedzą się też, jak pogodzić działania content marketingowe z wymaganiami SEO, wykorzystać potęgę wideo oraz efektywnie działać na Facebooku i YouTubie. Dopełnieniem będą prezentacje dotyczące aspektów prawnych content marketingu i reklamy natywnej.
– Żyjemy w społeczeństwie obrazkowym, w którym produkty i usługi kupuje się oczami. We współczesnych reklamach nie ma już „Marioli okocim spojrzeniu”. Nie opowiadamy też, że „teraz mi to Lottto” i „takie rzeczy tylko w Erze”. Czy dziś sam visual wystarczy, by zbudować zamierzoną aluzję lub pozytywne skojarzenia z marką? Czy dobry motion designer może zastąpić copywritera? Moim zdaniem nie. I opowiem dlaczego – komentuje Sławek Skowerski, copywriter w agencji GoldenSubmarine, jeden z prelegentów IAB HowTo.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Wśród innych ekspertów branży, którzy wezmą aktywny udział w warsztatach znajdą się przedstawiciele zarówno agencji, jak i wydawców. Będą to m.in.: Ula Radzińska – prezes zarządu Aude, Ania Gumkowska – dyrektor biznesu lifestyle i wideo Gazeta.pl, Krystian Botko – CEO Talent Media, Łukasz Ciechanek – dyrektor ds. rozwoju w Netsprint, Gosia Kopalak – specjalista ds. Content Marketingu i Native w Media Impact Polska, Paulina Rodak – Audio Video Manager w Independent Digital.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Uczestnictwo w warsztatach jest płatne – opłata wynosi 270 zł netto, a dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ 170 zł. Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.