Podczas wydarzenia będzie można wysłuchać serii prelekcji na temat przyszłości rynku pracy i samorozwoju, skonsultować swoje CV z doradcą zawodowym oraz porozmawiać z przedstawicielami „zawodów przyszłości”.
Wydarzenie odbywa się w ramach programu Start do Kariery realizowanego przez Gumtree.pl. Kampania ma na celu pomoc młodym ludziom w bezproblemowym wejściu na rynek pracy. Tegoroczna, czwarta edycja, realizowana jest pod hasłem „Przyszłość Rynku Pracy”.
Zobacz również
– Wydarzenie „Poznaj swój zawód przyszłości” kierujemy do młodych ludzi, aby pomóc im w odnalezieniu własnej ścieżki kariery oraz uświadomić, jakie zmiany zachodzą na rynku pracy, w związku z rozwojem nowych technologii – mówi Katarzyna Merska, Koordynator ds. Komunikacji Gumtree.pl – Naszym celem jest dotarcie do młodych ludzi, przed którymi stoją ważne wybory edukacyjne i zawodowe. Chcemy pomóc im znaleźć kierunek, który zapewni im satysfakcjonującą pracę w przyszłości.
Podczas spotkania „Poznaj swój zawód przyszłości” uczestnicy będą mogli odwiedzić dwie strefy, które będą otwarte przez cały czas trwania wydarzenia:
- Strefa konsultacji, gdzie będzie można porozmawiać z profesjonalistami HR i doradcami zawodowymi na temat odpowiedniej drogi zawodowej, skonsultować swoje CV oraz uzyskać porady związane z szukaniem pracy.
- Strefa rozwoju, w której młodzież będzie miała okazję porozmawiać z przedstawicielami z różnych firm i instytucji o kompetencjach, jakie warto rozwijać, aby odnaleźć się na rynku pracy przyszłości, w nowopowstających zawodach, a także, jakich cech poszukują przedstawiciele konkretnych firm u kandydatów, chcących pracować w ich firmie.
Oprócz możliwości porozmawiania z konsultantami, uczestnicy będą mogli wysłuchać 10 prelekcji o tematyce przyszłości rynku pracy: od wyboru zawodu po rozmowę rekrutacyjną i samorozwój. Wśród prelegentów znajdują się: Miłosz Brzeziński, konsultant w zakresie efektywności osobistej, Dr hab. Renata Włoch z DELab UW, Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska, oraz Piotr Połowniak, Growth Manager Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Wstęp jest wolny dla wszystkich zainteresowanych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Patronami wydarzenia są: IAB Polska, DELab UW, Atos GDC Polska, Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości, AIESEC Polska, Software Development Academy, GI Group, Socjomania. Patronami medialnymi są Radio Kampus i Uniwerek.tv.