Jakie tajemnice kryją gwiazdki? – nowa kampania Idea Banku wkracza do Poznania i Wrocławia

Gwiazdka – nielubiany na całym świecie symbol „drugiego dna” w dokumentach oraz regulaminach nabiera zupełnie innego znaczenia. Nowa kampania Idea Banku chce odczarować ten znak, pokazując, że założenie dowolnego konta w placówce Idea Banku wiąże się z nielimitowanymi benefitami, które zapisane są…
O autorze
1 min czytania 2017-04-19

…drobnym druczkiem.

Jakie korzyści niesie ze sobą założenie konta w Idea Banku? Już teraz mogą się o tym dowiedzieć mieszkańcy Poznania oraz Wrocławia, ponieważ to właśnie w ich miastach pojawiają się billboardy, citylighty oraz reklamy na full backach autobusów i na tramwajach, promujące benefity wynikające z dołączenia do grona klientów banku. W okresie od kwietnia do czerwca we wspomnianych lokalizacjach zostanie rozmieszczonych łącznie ponad 190 nośników z reklamą Idea Banku. 

Poprzez tę kampanię chcemy zwrócić uwagę, że konto w Idea Banku to nie tylko rachunek. To także dodatkowe korzyści, z których klienci nie zawsze zdają sobie sprawę, takie jak: bezpłatny dostęp do sali konferencyjnej w przestrzeni coworkingowej Idea Hub, czy wpłatomat zamawiany przez aplikację mobilną. Kampania ma za zadanie pokazać, że gwiazdki nie zawsze symbolizują ograniczenia, mogą także oznaczać korzyści dla klienta – tak jest w przypadku tych, dostępnych z naszymi kontami” – mówi Sławomir Gąsiorowski, dyrektor marketingu Idea Bank. 

Prowadzone będą również szeroko zakrojone działania w internecie oraz social media. W kampanii weźmie udział m.in. Mc Silk – raper z ponad 160 tysiącami subskrypcji kanału na portalu YouTube.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncepcję nowej kampanii Idea Banku odpowiada agencja Hand Made, zakupem mediów zajęły się MediaCom oraz Value Media. 

Pierwsza lokalna kampania Idea Banku promująca przestrzenie coworkingowe Idea Hub oraz Mobilne Wpłatomaty wystartowała w Warszawie, latem 2015 roku pod hasłem „Można? Można!”. Warszawa była pierwszym miastem, w którym pojawiły się innowacyjne rozwiązania Idea Banku. W ramach kampanii outdoorowej zostały wtedy wykorzystane nośniki takie, jak: billboardy, citylighty oraz komunikacja miejska. Ze względu na rozwój sieci Idea Hub oraz floty Mobilnych Wpłatomatów w innych miastach w Polsce, Idea Bank zdecydował się na zorganizowanie kolejnych działań lokalnych – w Poznaniu oraz we Wrocławiu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się