…drobnym druczkiem.
Jakie korzyści niesie ze sobą założenie konta w Idea Banku? Już teraz mogą się o tym dowiedzieć mieszkańcy Poznania oraz Wrocławia, ponieważ to właśnie w ich miastach pojawiają się billboardy, citylighty oraz reklamy na full backach autobusów i na tramwajach, promujące benefity wynikające z dołączenia do grona klientów banku. W okresie od kwietnia do czerwca we wspomnianych lokalizacjach zostanie rozmieszczonych łącznie ponad 190 nośników z reklamą Idea Banku.
Zobacz również
„Poprzez tę kampanię chcemy zwrócić uwagę, że konto w Idea Banku to nie tylko rachunek. To także dodatkowe korzyści, z których klienci nie zawsze zdają sobie sprawę, takie jak: bezpłatny dostęp do sali konferencyjnej w przestrzeni coworkingowej Idea Hub, czy wpłatomat zamawiany przez aplikację mobilną. Kampania ma za zadanie pokazać, że gwiazdki nie zawsze symbolizują ograniczenia, mogą także oznaczać korzyści dla klienta – tak jest w przypadku tych, dostępnych z naszymi kontami” – mówi Sławomir Gąsiorowski, dyrektor marketingu Idea Bank.
Prowadzone będą również szeroko zakrojone działania w internecie oraz social media. W kampanii weźmie udział m.in. Mc Silk – raper z ponad 160 tysiącami subskrypcji kanału na portalu YouTube.
Za koncepcję nowej kampanii Idea Banku odpowiada agencja Hand Made, zakupem mediów zajęły się MediaCom oraz Value Media.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Pierwsza lokalna kampania Idea Banku promująca przestrzenie coworkingowe Idea Hub oraz Mobilne Wpłatomaty wystartowała w Warszawie, latem 2015 roku pod hasłem „Można? Można!”. Warszawa była pierwszym miastem, w którym pojawiły się innowacyjne rozwiązania Idea Banku. W ramach kampanii outdoorowej zostały wtedy wykorzystane nośniki takie, jak: billboardy, citylighty oraz komunikacja miejska. Ze względu na rozwój sieci Idea Hub oraz floty Mobilnych Wpłatomatów w innych miastach w Polsce, Idea Bank zdecydował się na zorganizowanie kolejnych działań lokalnych – w Poznaniu oraz we Wrocławiu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing