Powołanie Jakuba Barzaka na dyrektora operacyjnego ma związek z dynamicznym rozwojem firmy na międzynarodowych rynkach. IndaHash wystartował na początku 2016 roku. Od tamtej pory dzięki platformie zrealizowano ponad 260 kampanii na rynkach w Polsce, Niemczech, Wielkiej Brytanii i w RPA dla marek, takich jak: Coca-Cola, McDonald’s, P&G czy L’Oreal, a z aplikacji korzysta obecnie 70 000 zweryfikowanych infuencerów o łącznym zasięgu ponad 200 000 000 followersów. Barzak, jako doświadczony specjalista w środowisku digitalowym, ma koordynować działania operacyjne i zmaksymalizować efektywność przepływu pracy w centrali firmy w Polsce.
Myślę, że objęcie stanowiska COO w tak dynamicznie rozwijającym się biznesie to spore wyzwanie – mówi Jakub Barzak, nowy COO indaHash. To zaawansowana technologicznie platforma zdobywająca kolejne międzynarodowe rynki, bez “wzorów do naśladowania” – bo jest jedyna na świecie. Rozwija się w tempie wykładniczym i rewolucjonizuje sposób, w jaki marki współpracują z influencerami – wylicza Barzak. To ogromne wyzwanie. A ja lubię wyzwania, które dają szansę zmieniać rzeczywistość – dodaje.
Zobacz również
Jakub Barzak przez ostatnie pół roku pracował w Cheil Worldwide jako szef pionu digitalowego w Europie Wschodniej. Wcześniej był związany m.in. z Microsoftem (jako digital channel marketing lead w Europie Środkowej i Wschodniej), Saatchi & Saatchi Poland (jako account supervisot), TBWA Poland i McCann Worldgroup.