Jakub Kuźnik, Dorota Rakowska i Jarosław Bukowski w teamie PR Huawei. Dorota N. Haller nową VP marketingu w regionie CEE & Nordic

Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączyli także Dorota Rakowska, Jarosław Bukowski i Jakub Kuźnik.
O autorze
2 min czytania 2022-07-01

Huawei kontynuuje intensywne działania wizerunkowe w Polsce, ale i w całym regionie obejmującym Europę Środkowo-Wschodnią, kraje nordyckie, Turcję oraz Kanadę. Szczególnie w obszarze produktów przeznaczonych dla konsumentów. Nowi członkowie zespołu wspomogą szeroką komunikację wokół stworzonej z myślą o konsumentach, stale udoskonalanej oferty innowacyjnych produktów z segmentu premium, jak i z pozostałych półek cenowych, a ponadto usług dla konsumentów i biznesu, rozwiązań dla motoryzacji oraz inteligentnego domu.

Funkcja VP Marketingu i rzeczniczki prasowej w regionie CEE & Nordic jest niezwykle odpowiedzialna. Jestem zaszczycona zaufaniem, jakim obdarzył mnie regionalny Zarząd Huawei. Odpowiadam teraz za komunikację jednej z największych firm technologicznych na świecie w dużym regionie europejskim i przyjmuję to ambitne wyzwanie z pokorą. Mój awans pokazuje, że „Make It Possible” to nie tylko hasło, ale rzeczywistość, którą żyjemy w Huawei – powiedziała Dorota Haller, CMO Huawei CBG Polska oraz VP marketing Huawei CEE & Nordic.

Dorota N. Haller będzie równolegle pełniła funkcję rzeczniczki prasowej marki Huawei w regionie CEE & Nordic. Nie zmienia się jej rola dyrektorki marketingu, komunikacji i digital w Huawei CBG w Polsce, gdzie pozostaje w randze CMO.

Team PR z nowym doświadczeniem

Dorota Rakowska jest kreatywną menedżerką z doświadczeniem w komunikacji i obsłudze klienta. Prowadziła wcześniej wiele projektów związanych z marką i marketingiem, będąc m.in. szefową marketingu w Samsung Electronics, czy też zastępcą dyrektora komunikacji Orange. Dodatkowo pracowała jako menedżerka produktu oraz realizowała projekty w zespole sprzedaży. Posiada tytuł Dyrektor Marketingu 2017 – lider marki i produktu. Jej projekty zdobywały nagrody w kategorii effectiveness branded content, best use of VR oraz PR w konkursach Effie Awards, Adweek Arc Awards, KTR, Złote Spinacze. Była członkiem jury the Effie Awards Europe. Dorota Rakowska objęła w Huawei pozycję szefowej zespołu PR.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jarosław Bukowski to specjalista ds. komunikacji, produktowiec i doradca z 15-letnią praktyką w komunikacji, sprzedaży i marketingu produktowym. W swojej pracy łączy holistyczną analizę danych ze sporą dawką kreatywności. Doświadczenie zdobywał w LG Electronics dochodząc do roli senior product marketing managera, w agencji Havas PR, w której jako consulting director pozyskiwał i opiekował się klientami z obszaru nowych technologii oraz sektora startupów. W ramach agencji oraz własnej praktyki biznesowej pracował dla klientów takich, jak TIER Mobility, OPPO, ERGO Technology, Telemedi.co, czy Booksy. Jarosław Bukowski objął w Huawei stanowisko PR managera.

Jakub Kuźnik posiada 9 lat doświadczenia w komunikacji marketingowej, PR produktowym i korporacyjnym dla firm z sektora nowych technologii, nieruchomości oraz HR. Wcześniej pracował w firmie Echo Investment, gdzie jego zadaniem było opracowanie i wdrożenie strategii wizerunkowej oraz komunikacyjnej B2C sektora mieszkaniowego firmy. Zajmował się również tworzeniem treści i zarządzał projektem Eko Echo. Wcześniej, z ramienia agencji PR Zoom bsc, pracował dla marek takich jak CBRE, PDD, Santander Bank Polska, Abile Consulting, Personnel Service czy Exact Systems. Doświadczenie zdobywał także m.in. w Polskim Związku Kolarskim oraz PLL LOT. Jakub Kuźnik objął stanowisko starszego specjalisty ds. PR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Cała nasza trójka przychodzi do zespołu PR z wielkim zapałem i głowami pełnymi kreatywnych pomysłów. Za nami już kilka zadań, które były jak chrzest bojowy. Marka Huawei nie zwalnia a przed nami wiele ekscytujących i ważnych społecznie projektów skupionych na naszych klientach – dodała Dorota Rakowska.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się