Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Jakub Kwaczyński objął stanowisko Head of Strategy w agencji GoldenSubmarine

Awansował z Senior Strategist i odtąd w roli Head of Strategy będzie odpowiedzialny za przygotowywanie strategii komunikacji dla kluczowych klientów oraz za rozwój kompetencji teamu strategicznego zarówno w poznańskim, jak i warszawskim oddziale agencji.
O autorze
1 min czytania 2018-04-16

Z GoldenSubmarine jest związany od blisko czterech lat, a z branżą marketingową – od sześciu.

Jakub Kwaczyński w ostatnim czasie pracował nad strategią komunikacji w Internecie takich marek jak NIVEA Polska (NIVEA, NIVEA Baby, NIVEA Men), Zott, Grupa Żywiec, ING czy Nesperta (hihybrid).

Był prelegentem wielu wydarzeń branżowych, m.in. Forum IAB 2017, Forum Marketingu Zintegrowanego, MIXX Conference. Jego teksty oraz wypowiedzi eksperckie ukazały się na łamach „Harvard Business Review Polska”, „Media & Marketing Polska”, „Press”, „Online Marketing Polska” czy „Marketing w Praktyce”.

Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Obecnie współtworzy specjalność Marketing Online na UAM w Poznaniu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Reklamą interesuje się od dziecka. „Jeszcze w latach dziewięćdziesiątych domowa kablówka łapała niemieckie kanały RTL i VOX, gdzie kolorowe, doinwestowane reklamy Maggi, Playmobil czy Vick fascynowały mnie bardziej niż niejedna kreskówka w polskiej telewizji” – wspomina Jakub Kwaczyński. Wolny czas dzieli – jak przyznaje – między gotowanie, podróże i znajomych oraz kiepskie żarty i memy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing