Jakub już od 8 lat na pokładzie Złotej Łodzi planuje i buduje mocne fundamenty marek i ich kampanii, rozwijając przy tym kompetencje strategiczne swojego zespołu. W tym czasie zrealizował projekty dla tak dużych firm, jak: NIVEA, CEDC (Żubrówka), Nestle, SKODA, Wedel czy Intersnack.
W ramach nowych obowiązków, Jakub czuwać będzie nad 8-osobowym zespołem w biurach w Poznaniu i Warszawie, rekomendując i nadzorując koncepty strategiczne oraz rozwiązania w zakresie automatyzacji. Czeka przed nim też zadanie rozwinięcia oferty strategicznej i service design oraz zgłębienia współpracy z partnerami w zakresie proponowanych przez agencję innowacji.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Nowy dyrektor strategii jest również jedną z twarzy agencji. Regularnie występuje na konferencjach (Forum IAB czy Insummit) i juroruje w konkursach branżowych (Effie i Mixx Awards). W czasie wolnym prowadzi specjalizację Marketing Online na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Jest również współtwórcą pierwszego w Polsce podcastu koncentrującego się na tematyce strategii marketingowej – „Mamy na to slajd”. Projekt wyróżniony został m.in. Kreaturą 2021 oraz nagrodą na gali Power of Content Marketing 2021.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]