Jakub Kwaczyński został dyrektorem strategii w GoldenSubmarine

Od 2014 r. na pokładzie GoldenSubmarine, od 2018 r. head of strategy, a od teraz strategy director – Jakub Kwaczyński obejmuje nowe stanowisko i rozszerza obowiązki. Będzie czuwał nad strategicznymi projektami oraz zespołami warszawskiego i poznańskiego biura Złotej Łodzi.
O autorze
1 min czytania 2023-02-10

Jakub już od 8 lat na pokładzie Złotej Łodzi planuje i buduje mocne fundamenty marek i ich kampanii, rozwijając przy tym kompetencje strategiczne swojego zespołu. W tym czasie zrealizował projekty dla tak dużych firm, jak: NIVEA, CEDC (Żubrówka), Nestle, SKODA, Wedel czy Intersnack.

W ramach nowych obowiązków, Jakub czuwać będzie nad 8-osobowym zespołem w biurach w Poznaniu i Warszawie, rekomendując i nadzorując koncepty strategiczne oraz rozwiązania w zakresie automatyzacji. Czeka przed nim też zadanie rozwinięcia oferty strategicznej i service design oraz zgłębienia współpracy z partnerami w zakresie proponowanych przez agencję innowacji.

Nowy dyrektor strategii jest również jedną z twarzy agencji. Regularnie występuje na konferencjach (Forum IAB czy Insummit) i juroruje w konkursach branżowych (Effie i Mixx Awards). W czasie wolnym prowadzi specjalizację Marketing Online na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Jest również współtwórcą pierwszego w Polsce podcastu koncentrującego się na tematyce strategii marketingowej – „Mamy na to slajd”. Projekt wyróżniony został m.in. Kreaturą 2021 oraz nagrodą na gali Power of Content Marketing 2021.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj