Jakub Leduchowski objął stanowisko dyrektora marketingu w Runmageddon

Jakub Leduchowski objął stanowisko dyrektora marketingu w Runmageddon
1 marca br. Jakub Leduchowski objął stanowisko marketing directora w Runmageddon, należącym do grupy RMG S.A.
O autorze
0 min czytania 2024-03-21

W nowej strukturze firmy, do Jakuba raportują menedżerowie contentu, PR, moderacji oraz marketing manager wraz z zespołem.

W aktualnej roli odpowiada on m.in. za wdrażanie nowej strategii marki w zakresie pozyskania nowych grup docelowych, nadzór nad realizacją założeń budżetowych, ekspansji na inne rynki, a także uruchomienie Półkolonii Runmageddon Kids oraz zdefiniowanie i kontrolę procesów.

Leduchowski przez ponad 7 lat był związany z Dentsu Creative, gdzie pełnił rolę Client Partnera dla McDonald’s Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj