Jakub Mikuś, Chief Technology Officer, objął dodatkowo stanowisko Managing Director, przejmując odpowiedzialność za operacyjne i finansowe zarządzanie całym pionem CX (customer experience).
– Objęcie roli Managing Directora to dla mnie naturalny krok w rozwoju zawodowym i ogromne wyzwanie. Jestem dumny z dotychczasowych osiągnięć zespołu i z niecierpliwością czekam na dalsze umacnianie silnej pozycji VML na rynku, koncentrując się na efektywności operacyjnej i finansowej pionu CX – mówi Jakub Mikuś, Managing Director & Chief Technology Officer w VML Poland.
Zobacz również
– Cieszę się, że stery operacyjne pionu CX przejmuje Jakub Mikuś, którego doświadczenie, wizja i dotychczasowe zasługi dla rozwoju technologii w VML zapewnią świeże spojrzenie na zarządzanie zespołem i kontynuację dynamicznego wzrostu i stabilności. Wkład Jakuba w profesjonalizację zespołu technologicznego, optymalizację procesów pracy oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w wytwarzaniu oprogramowania jest nieoceniony. Aktywnie wspiera również pozyskiwanie nowych klientów, przyczyniając się do wzrostu firmy – dodaje Piotr Friedberg, Chief Growth Officer w VML Poland.
Jednocześnie Piotr Friedberg, współzałożyciel polskiego oddziału VML i wieloletni Managing Director, obejmuje nowo utworzone stanowisko Chief Growth Officer. W tej roli skupi się na identyfikacji, rozwoju i komercjalizacji innowacyjnych produktów i usług technologicznych. Jego celem będzie przekształcanie dotychczasowych doświadczeń projektowych w skalowalne rozwiązania, które będą generować nowe strumienie przychodów dla VML.
– Po latach intensywnej pracy i budowania silnego pionu technologicznego, czuję potrzebę skupienia się na bardziej kreatywnych i strategicznych wyzwaniach. Stworzenie roli Chief Growth Officer to doskonała okazja do wykorzystania mojego doświadczenia w budowaniu przyszłości firmy poprzez innowacyjne produkty i usługi – tłumaczy Piotr Friedberg, Chief Growth Officer w VML Poland.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
Słuchaj podcastu NowyMarketing