Jameson łączy ogień z wodą w nowej „Tyle różnic, jedna whiskey” z udziałem Darii Zawiałow

Trzykrotna zdobywczyni Fryderyka wkracza do uniwersum Jamesona, gdzie od trzech lat rezyduje już Piotr Kędzierski. To zderzenie osobowości, którego nikt się nie spodziewał, ale każdy potrzebował.
O autorze
1 min czytania 2020-12-11

Zwłaszcza w tym roku wszyscy pragniemy czegoś, co połączy nas mimo wszelkich różnic. Niezależnie od tego, czy jest się silną dziewczyną, czy czułym chłopakiem; czy woli się koktajl, czy whiskey na lodzie. I tutaj wchodzi Jameson. Cały na biało – chociaż w tym przypadku wypadałoby raczej napisać „na zielono”.

We wrześniu marka ruszyła z kampanią, która stanowiła lekcję towarzyskiego porozumienia ponad podziałami. Dogadać może się nawet krawaciarz z tatuatorem, grafficiarzem albo barberem, kiedy w grę wchodzi dobra whiskey. W końcu – jak w zapomnianym, rapowym szlagierze – „chodzi o to, żeby było miło”. W projekcie nie mogło oczywiście zabraknąć wieloletniego ambasadora Jamesona – Piotra Kędzierskiego, który do perfekcji opanował celebrację relacji międzyludzkich.

W tym momencie kampania „Tyle różnic, jedna whiskey” wkracza jednak na jeszcze wyższy poziom i otwiera się na świat kobiet. Jameson w żadnym wypadku nie jest zarezerwowany na wyłączność dla „Ligi Niezwykłych Dżentelmenów”. Czekamy, co się stanie, kiedy do jin „Kędziora” dodamy jang w osobie Darii Zawiałow, czyli jednej z najważniejszych artystek na polskiej scenie muzycznej, autorki przeboju „Hej Hej!” i platynowych albumów „A kysz!” oraz „Helsinki”, ucieleśnienia sloganu „girl power”.

Co wyniknie z niespodziewanego połączenia? To może być niepowtarzalna, wybuchowa mieszanka!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj