– Konkurs Andy Awards jest pierwszym sprawdzianem nowego sezonu. Jego profil rośnie z roku na rok, ponieważ nagradzane w nim kampanie rzeczywiście błyszczą potem długo i prawdziwie. 90% powtarza potem sukces na Cannes Lions czy D&AD. Może dlatego, że zamiast gąszczu kategorii, prace oceniane są tu jedynie przez pryzmat oryginalności, rzemiosła i idei. To konkurs bez game’ifikacji, prosty i czytelny – tłumaczy Jan Mirosław.
Organizatorzy zwracają uwagę również na wyjątkową dostępność konkursu. Zgłoszenia na poziomie regionalnym są bezpłatne, zaś prace zakwalifikowane przez jury na tym poziomie trafiają od razu na shortlistę globalnego konkursu ANDYs. – To zupełnie inna formuła, która pozwala wejść do gry każdej małej agencji z dużymi ambicjami. Coś, co jest mi osobiście bardzo bliskie – dodaje partner Pomysłów.
Zobacz również
Agencja Pomysły, którą współtworzy, rozpoczęła działalność w marcu tego roku i ma wśród klientów takie marki jak Puma i Tylko. Kampania #BezPorównania dla tej pierwszej z udziałem Manueli Gretkowskiej i Ofelii została nagrodzona 4 srebrami na tegorocznych KTR.
Deadline na zgłoszenia w konkursie The ANDYs mija 16 grudnia.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach