Z cyklu filmów motoryzacyjnych, dostępnych na dedykowanej kampanii stronie www, kierowcy dowiadują się jakie prawa przysługują im w przypadku kradzieży samochodu. Czy ubezpieczenie pokrywa koszty napraw uszkodzeń samochodu powstałych w wyniku gwałtownych zdarzeń atmosferycznych, a także jaki wariant ubezpieczenia wybrać, aby zapewnić sobie wsparcie ubezpieczyciela w przypadku kolizji drogowej.
Kampania zaplanowana została na działania display, prasę, SEM/SEO oraz Social Media. Utworzony został także dedykowany landing page kampanii (nakazdywypadek.pl), na którym znaleźć można informacje dotyczące ubezpieczeń, porady oraz quiz.
Zobacz również
Justyna Kofin, project manager kampanii, OPCOM: Poszczególne historie opowiadane są z lekkim przymrużeniem oka, co pozwoliło nam zbudować kreatywną i wyróżniającą się w segmencie ubezpieczeń platformę komunikacji.
Akcja wspierana przez przedstawicieli marek: Volkswagen Samochody Osobowe, ŠKODA, Audi, Volkswagen Samochody Użytkowe i SEAT. Partnerem akcji jest Volkswagen Financial Services. W akcji udział wzięło niemal 200 autoryzowanych punktów dealerskich. Za zakup mediów odpowiada PHD. Za koncepcje, strategię i egzekucję kampanii odpowiada OPCOM. Projekt po stronie agencji koordynuje Justyna Kofin.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]