Jan Rojewski związany jest z rynkiem mediów od 2009 r. Swoją karierę zaczynał w domu mediowym Zenith Optimedia Group. Ostatnie pięć lat związany był z Wirtualną Polską, gdzie zaczynał jako Account Executive, aby na przestrzeni lat objąć stanowisko Kierownika Departamentu Sprzedaży Agencyjnej.
W ABi Media Holdings, jako Dyrektor Sprzedaży, będzie odpowiedzialny, m.in. za rozwój struktur sprzedaży agencyjnej w grupie. – W ciągu ostatnich siedmiu lat zdobywałem doświadczenie pracując w nowych mediach, zarówno od strony zakupowej i sprzedażowej. Mam nadzieję, iż obejmując stanowisko Dyrektora Sprzedaży w ABi MH będę mógł brać udział w rozwoju innowacyjnych rozwiązań z jakich słynie spółka, jak również mieć realny wpływ na jej rozwój – mówi Jan Rojewski.
Zobacz również
– Doświadczenie nowego dyrektora oraz jego osoba doskonale uzupełnia zespół ABi Media Holdings. Jan znany jest z nieszablonowego myślenia i realizacji najtrudniejszych zadań – mówi Dorota Tymińska, dyrektor zarządzająca ABi Media Holdings.
Jan Rojewski jest absolwentem Filozofii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, w wolnym czasie zapalony motocyklista, wędkarz, nieodkryty talent wokalno-gitarowy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]