Jan Ściegienny posiada ponad 10 lat doświadczenia w Public Relations. Od sześciu lat odpowiada za rozwój działu Technologii w warszawskim biurze H+K Strategies, a od trzech jest także członkiem zespołu zarządzającego firmą. W 2015 został członkiem Rady Związku Firm Public Relations.
Jesteśmy w świetnym momencie: w 2015 roku zdobyliśmy największą liczbę wyróżnień branżowych spośród wszystkich działających na polskim rynku agencji PR, mamy fantastycznych klientów – pracujemy m. in. dla takich firm jak Facebook, Uber, Spotify czy Boeing i mamy świetny, bardzo mocny zespół. Moim zadaniem będzie jego dalsze wzmacnianie i rozbudowywanie – powiedział Jan Ściegienny.
Zobacz również
Jan Ściegienny pracuje w Hill + Knowlton Strategies od 2005 roku. Stworzył od podstaw zespół obsługujący klientów z branży technologicznej. Bezpośrednio obsługiwał bądź nadzorował projekty realizowane dla najbardziej znanych i cenionych firm z branży IT i elektroniki użytkowej: Facebook, Uber, Spotify, Microsoft, Qualcomm, Samsung, Nikon, CA Technologies, Nokia, Sony, Cognos, TomTom, Dolby, BlackBerry, Panasonic, Ubisoft oraz Wacom. Jego specjalnością jest branża telekomunikacyjna oraz komunikacja B2B i korporacyjna w sektorze technologii.