Załóż gogle (VR) i poczuj, jak piecze! – zachęca Jane Fonda w kampanii promocyjnej programu ćwiczeń stworzonego wspólnie z autorami aplikacji sportowej Supernatural.
W latach 80. ubiegłego stulecia ćwiczenia prezentowane przez profesjonalne trenerki fitness i gwiazdy kina, a następnie nagrywane na kasety VHS były obiektem pożądania wielu kobiet. Przed świętami Bożego Narodzenia 2024 na rynek trafiła pierwsza część efektów współpracy Jane Fondy („Grace and Frankie”, „Sposób na teściową”) z twórcami aplikacji VR Supernatural.
Zobacz również
Stworzone w ten sposób treningi nawiązują do oryginalnych zestawów ćwiczeń z ubiegłych lat, jednak zostały dostosowane do współczesnych potrzeb i oczekiwań kobiet (i mężczyzn) chcących zadbać o smukłą sylwetkę. Zamiast kaset wideo, wykorzystano też oczywiście technologię VR (virtual reality, pol. wirtualna rzeczywistość), dzięki której ćwiczenia w domowym zaciszu z Fondą sprawiają jeszcze więcej frajdy.
Jonathan Dayton i Valerie Faris reklamują fitness z przymrużeniem oka
W ramach promocji programu Jane Fonda x Supernatural powstał klip wideo udostępniony w internecie. 30-sekundowy spot łączy wątki humorystyczne z prezentacją możliwości, jakie daje zastosowanie technologii VR w tworzeniu programów ćwiczeń. Jest wszystko, z czym kojarzą się ćwiczenia odtwarzane na milionach telewizorów w latach 80. i 90. XX wieku: kolorowe trykoty, energetyczna muzyka i oczywiście doskonale rozpoznawalna twarz amerykańskiej aktorki. A do tego gogle VR od firmy Meta.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Pełen zestaw treningów Jane Fonda x Supernatural trafił na rynek 25 grudnia 2024 roku, w sam raz, aby z uśmiechem na ustach spalać kalorie przyswojone przy świątecznym stole. Istnieje możliwość wykupienia rocznej subskrypcji planu albo płatności comiesięcznej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcie główne: YouTube