Janka Szwykowska dotychczas, pełniąc funkcję art directora, tworzyła koncepcje reklamowe i kreatywne w obszarze ATL, Digital i SoMe, pracując dla takich marek jak m.in. Mastercard, KFC, Coca-Cola, Honor, WWF, Purina, mBank, czy Volvo.
Szwykowska dwukrotnie została laureatką nagrody KTR Young Creatives Cannes – w kategorii Print (2016) oraz Film (2019). W trakcie swojej kariery zawodowej zdobyła ponad 50 nagród i wyróżnień w takich konkursach jak Cannes Lions, The One Show, Webbys, New York Festivals, Golden Drum, KTR, Innovation, Effie i innych.
Zobacz również
Z branżą reklamową związana jest od sześciu lat. Wcześniej pracowała w agencji Grey Group Poland. Jest absolwentką psychologii społecznej Uniwersytetu SWPS, studiowała też psychologię pracy i organizacji na Uniwersytecie w Lund w Szwecji. Po pracy lubi utrzymywać kontakt z szeroko rozumianą kulturą i sztuką, a także sporo eksperymentuje w kuchni.