Nowy dyrektor działu marketingu w PeP będzie odpowiedzialny za budowanie strategii marketingowej firmy, zarządzanie komunikacją marketingową, digitalem, wsparciem działań sprzedażowych oraz wizerunkiem Grupy PeP (w skład której wchodzą Polskie ePłatności oraz Billbird).
Janusz Mirowski ma 15-letnie doświadczenie marketingowe, które zdobył współpracując z takim firmami jak Atlix, Orange, Comarch, Dell czy Komputronik. Do zespołu Polskich ePłatności dołączył bezpośrednio z WebWave, gdzie jako Head of Marketing odpowiadał za działania reklamowo- sprzedażowe w Polsce oraz na rynkach zagranicznych.
Zobacz również
– W naszym jublieuszowym, 15 roku działalności w Polsce, stawiamy na najlepsze rozwiązania. Zadaniem Janusza Mirowskiego będzie zmiana oblicza PeP jako marki oraz zwiększenie efektywności obecnie prowadzonych działań – mówi Maciej Nowosielski, Prezes Zarządu PeP.
Mirowski koncentruje się na analitycznym i efektywnym podejściu do marketingu, począwszy od strategii, poprzez innowacyjne narzędzia i formy jej realizacji, a skończywszy na tworzeniu autorskich rozwiązań wsparcia sprzedaży, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, jak sztuczna inteligencja.
Zdjęcie główne: mat. pras. (J. Mirowski)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]
Słuchaj podcastu NowyMarketing