Tomasz Jaworski z branżą mediową związany jest od 2003 roku. Wcześniej pracował 5 lat w StarcomMediaVest Group, gdzie jako media manager w zespole T-mobile zarządzał budżetem TV oraz komunikacją marki Heyah. Pracował m.in. Honda, Centro, Rynair, Vivus Finance oraz dla marek z portfolio GlaxoSmithKline. W K2 Media Jaworski zajmuje się projektowaniem, wdrażaniem i prowadzeniem kampanii video we wszystkich kanałach komunikacji, począwszy od tradycyjnej TV poprzez platformy VOD, YouTube, kończąc na nośnikach mobilnych.
Aleksander Szulc od 2007 roku jest zawodowo związany z nowymi mediami i marketingiem interaktywnym. Ostatnio jako partner współtworzył butik Dozo Media. Wcześniej związany z platformą analityczną Sotrender, gdzie odpowiadał między innymi za marketing czy relacje z przedstawicielami mediów. Zdobywał doświadczenie we współpracy z osobami reprezentującymi takie firmy jak: Nike Poland, Atlas, Bank Zachodni WBK, Grupa Pracuj, LG, Porty Lotnicze, ClickCommunity i wielu innych. W K2 Media Szulc odpowiedzialny jest za działania Digital TV.
Zobacz również
„Wiemy, że video to najbardziej perswazyjna forma komunikacji. Jesteśmy przekonani, że wieloletnie doświadczenie Tomka i Olka wniesie do naszej organizacji ogromną wartość, która zasili nasz zespół.” – komentuje Maciej Godlewski, Client Services Director w K2 Media.
Zespół K2 Media odpowiada za projekty mediowe w Grupie K2 i obejmuje w tym momencie ponad 50 specjalistów. Firma realizuje projekty mediowe, marketingowe oraz performancowe. Do grona stałych Klientów firmy należą: L’Oreal, Carrefour, Grupa Medicover, Grupa PZU, LG, Meritum Bank, Nutricia, Play, Polpharma, Provident, COSTA, BZ WBK, Coty Polska – Playboy Frangrances, AmeriGas, ActivLab Sport.
![Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/wypelnij-ankiete-142x0-c-default.jpg)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]