JBB Bałyga z kampanią 360°

JBB Bałdyga – polski producent wędlin rusza z kampanią wizerunkową. W ramach platformy komunikacyjnej „Kurpiodobre!” powstały spoty do telewizji i internetu oraz materiały BTL dla sklepów partnerskich. Na czas kampanii marka zmienia także komunikację w social mediach.
O autorze
0 min czytania 2017-09-06

Nowy claim marki „Kurpiodobre!” to połączenie dwóch wyrazów w nowe unikalne hasło, które w jednym słowie łączy pozytywną ocenę produktów JBB Bałdyga z ich rdzennie polskim pochodzeniem. Bohaterowie marki to Kurpiowie pracujący w firmie rodzinnej. Dzięki swoim cechom charakteru, jak skrupulatność, wytrwałość, czy pracowitość, wędliny przez nich wytworzone cechują się najwyższą jakością.

Marka JBB pierwszy raz podejmuje tak obszerne działania komunikacyjne. Kampania startuje we wrześniu i będzie trwać przez kolejne 4 miesiące w głównych kanałach telewizyjnych, VOD, You Tube i w social mediach.

Agencja Saatchi&Saatchi IS odpowiada za stworzenie strategii i konceptu kreatywnego oraz realizację kampanii w social mediach. Za strategię mediową, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Blue 449. Kampania jest początkiem współpracy JBB Bałdyga z agencjami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj