Dwuminutowy film, pokazuje chorobę z perspektywy autystycznego dziecka. Gosia Mazur, która jest bohaterką historii, odkrywa przed nami swoje wyzwania. Podczas nagrania poznajemy charakterystyczne dla autystyka zachowania, jak brak akceptacji zmian w otoczeniu, skłonność do rutyny, czy nadwrażliwość na bodźce zmysłowe.
Kampania społeczna powstała we współpracy z Zespołem Szkół Specjalnych w Świdnicy. Ten nowoczesny kompleks placówek na co dzień pomaga autystom i ich rodzicom oraz obserwuje problemy z jakimi się zmagają. Jednym z nich jest właśnie brak świadomości otoczenia.
Zobacz również
Akcja informacyjna ma pomóc zrozumieć autyzm i w Światowy Dzień Świadomości Autyzmu zwrócić uwagę społeczeństwa na tę chorobę. Przekaz został sformułowany tak, aby skłonić również do refleksji nad własnym sposobem myślenia.
Czy jedno pytanie może coś zmienić? Sprawdźcie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing