Dwuminutowy film, pokazuje chorobę z perspektywy autystycznego dziecka. Gosia Mazur, która jest bohaterką historii, odkrywa przed nami swoje wyzwania. Podczas nagrania poznajemy charakterystyczne dla autystyka zachowania, jak brak akceptacji zmian w otoczeniu, skłonność do rutyny, czy nadwrażliwość na bodźce zmysłowe.
Kampania społeczna powstała we współpracy z Zespołem Szkół Specjalnych w Świdnicy. Ten nowoczesny kompleks placówek na co dzień pomaga autystom i ich rodzicom oraz obserwuje problemy z jakimi się zmagają. Jednym z nich jest właśnie brak świadomości otoczenia.
Zobacz również
Akcja informacyjna ma pomóc zrozumieć autyzm i w Światowy Dzień Świadomości Autyzmu zwrócić uwagę społeczeństwa na tę chorobę. Przekaz został sformułowany tak, aby skłonić również do refleksji nad własnym sposobem myślenia.
Czy jedno pytanie może coś zmienić? Sprawdźcie.
#NMInsights: Polskie podcasty o marketingu i e-commerce warte słuchania
Słuchaj podcastu NowyMarketing