Jednym słowem – Podsiadło. Limitowane Scrabble w szczytnym celu

Jednym słowem – Podsiadło. Limitowane Scrabble w szczytnym celu
Dawid Podsiadło, który już od 10 lat szturmem zdobywa polską i zagraniczną scenę muzyczną, kolejny raz zaskakuje wyjątkowo pomysłową współpracą. Artysta słynący z odważnej twórczości i umiejętności ciekawej zabawy słowem, jako pierwszy w Polsce stworzył, we współpracy z marką Scrabble, własną edycję kultowej gry.
O autorze
2 min czytania 2024-01-10

Marka Scrabble podkreśla, że słowa mają znaczenie. Scrabble Honors Edition jest hołdem dla tych, którzy wykorzystują moc języka w inspirujący, mający wpływ na społeczeństwo sposób.

Takiego wyróżnienia jako pierwszy w Polsce doczekał się Dawid Podsiadło – jeden z najpopularniejszych artystów polskiej sceny muzycznej, który nie pierwszy raz zaskakuje organizacją wyjątkowej akcji promocyjnej. Utalentowany muzyk, piosenkarz i autor tekstów, który bawi się słowem w sposób nietuzinkowy, zabawny i poetycki nie tylko skłania do refleksji, ale też zaprasza słuchacza do swojego własnego muzycznego świata.

Co ciekawe, w 2023 roku marka Scrabble świętowała 75 lat swojego istnienia, co postanowiła uczcić zaproszeniem kilku osobistości polskiej sceny do wzięcia udziału w wyjątkowej rozgrywce.

– Marka Scrabble od zawsze podkreśla i wspiera wartościowe relacje między graczami poprzez kreatywną zabawę słowem, a Dawid Podsiadło to artysta, którego słowa i twórczość od lat pozytywnie oddziałują na słuchaczy i polski rynek. Jego wyjątkowy, indywidualny styl wybija się wśród innych i porywa różnorodną publiczność – mówi Ewa Bielawa, Brand Manager marki Scrabble w Polsce. – Kiedy Dawid – prywatnie fan Scrabble – zgłosił się do nas, chcąc wspólnie świętować swój jubileusz na scenie, od razu postanowiliśmy wdrożyć ten projekt w życie! To zaszczyt dla marki wydać pierwszą w Polsce Honors Edition z artystą, który w tak inspirujący sposób wykorzystuje potencjał języka.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współpraca artysty z warszawskim Osom Studios zaowocowała unikalnym designem planszy, pudełka i woreczka, które nawiązują do ostatniej płyty Dawida – „Lata Dwudzieste”. Limitowana edycja powstała w zaledwie 100 egzemplarzach. Wszystkie zostaną ponumerowane i zadedykowane przez artystę i trafią na licytacje na rzecz wybranej przez artystę fundacji – Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Aukcje potrwają do 30 stycznia, a cały dochód ze sprzedaży zasili 32. finał WOŚP.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Scrabble można licytować tutaj.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Projekt powstał przy udziale agencji kreatywnej Coollective.

PS Dawid Podsiadło promuje nową płytę w przejściu podziemnym. Artysta rozmawiał z przechodniami o swojej muzyce

„Robię muzykę dla ludzi, więc poszedłem ich zapytać, czy jest ok” – tak Dawid Podsiadło opisuje akcję promującą nową płytę „Lata dwudzieste”. Artysta ruszył w miasto, aby zapytać mieszkańców i mieszkanki Warszawy w różnym wieku o szczere opinie na temat nowo powstałych utworów.

PS2 Dawid Podsiadło sprzedaje swój „Małomiasteczkowy” kiosk na aukcji WOŚP

Pamiętacie nietypowy, zielony kiosk Dawida Podsiadło, który pojawił się 19 października 2018 roku przed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie? Teraz może być Wasz, bo piosenkarz zdecydował się przekazać kiosk na aukcję WOŚP.

Oprac.: Weronika Kot

Źródło: materiały prasowe