Nagroda dla Jędrka Nykowskiego to kolejne wyróżnienie dla Mea Group w obszarze kreacji. Uznanie międzynarodowych jury zdobywają koncepty kreatywne agencji, które powstają właśnie w dziale kreacji, pracami którego kieruje J. Nykowski. Wystarczy wspomnieć projekt modowo-lifestylowy Flesz Fashion Night Autumn Glow. To event, którego koncept kreatywny zachwycił zarówno jury German Design Award 2019, jak i oceniających w konkursie EVENTEX 2018. Z kolei Gala VIVA! Photo Awards 2017 znalazła się w ścisłym finale Baltic Event Awards. A wszystko to w szczególnym dla Mea Group czasie jubileuszu 10-lecia agencji.
– To wyróżnienie to dla mnie ogromny zaszczyt, radość, ale i ogromny impuls do działania i mobilizacja. Mam nadzieję, że nagroda pozwoli nam – bo to wyróżnienie dla pracy całego zespołu – w nadchodzącym roku na otwarcie nowego rozdziału w działalności Mea Group, pokazanie wagi strategii oraz kreacji w tworzeniu wydarzeń, co na polskim rynku nadal nie jest oczywiste. W 2019 roku mamy również zamiar być jeszcze bardziej innowacyjni i kreatywni. Mam nadzieję, że ta nagroda pozwoli nam na odważniejsze, mocniejsze realizacje – mówi Jędrek Nykowski, dyrektor kreatywny Mea Group.
Zobacz również
– Jako Kreatywny Roku chciałbym rozpocząć dyskusje z udziałem departamentów kreatywnych innych agencji i zwrócić uwagę na problemy oraz wyzwania branży związane z procesem przetargowym, własnością intelektualną oraz kwestią wynagrodzenia za usługi kreatywne – dodaje J. Nykowski.
Jędrek aktywnie działa w branży wydarzeń od 13 lat, początkowo jako producent, a następnie w roli kreatywnego. Z Mea Group związany od czterech lat. Specjalizuje się w kompleksowym przygotowywaniu koncepcji kreatywnych dla klientów, w tym m.in. tworzeniu konceptów, scenografii (projekt, koordynacja), reżyserii wydarzeń razem z Magdaleną Kozicką (dyr. produkcji Mea Group). Na jego koncie są projekty dla klientów z takich branż jak FMCG, farmaceutyczna, bankowa, ubezpieczeniowa, tytoniowa, motoryzacyjna, czy medialna. Jeden ze współorganizatorów Orange Warsaw Festival i Orange Stacji Balon. Do tego trener i wykładowca na Studium Event Managementu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Finałowa gala konkursu odbyła się 22 marca w Global Expo w Warszawie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing