YouTube to miejsce spotkań, które każdego dnia gromadzi miliony chwil pełne emocji. Ulubieni twórcy dla widzów są jak najlepsi kumple – nie tylko opowiadają o swoich doświadczeniach, ale też bawią, motywują i zarażają pasją. Relacje na YouTube są wyjątkowe także dlatego, że tutaj liczy się interakcja – każdy widz, każdy komentarz i opinia mają tu znaczenie.
Tymbark też codziennie wspiera tysiące swoich fanów, rozbawia ich do łez i inspiruje do działania. Dlatego właśnie postanowił spotkać się z nimi także na YouTube! Ale nie działa sam – stworzył Studio Tymbark, do którego zaprosił topowych vlogerów. Prowadzący kanał to SKKF, JDabrawsky i Banshee – w takim składzie nie znajdziecie ich w żadnym innym miejscu w sieci! To pierwszy w Polsce cotygodniowy program marki napojowej na własnym kanale YouTube.
Zobacz również
Jakie będzie Studio Tymbark? Pełne pozytywnej energii! Czasami spotkamy YouTuberów na zielonej kanapie, a czasami będą oni wyjeżdżać, by kręcić filmy w plenerze. Team Tymbarku to troje vlogerów, ale na widzów czeka wiele niespodzianek, bo do Studia będą zapraszani także goście specjalni. Program będzie interaktywny i widzowie będą mieć na niego wpływ. W Studiu Tymbark dziać się będzie naprawdę dużo, więc najlepszy sposób by, być na bieżąco, to już teraz zasubskrybować kanał.
Strategie komunikacji na YouTube: TalentMedia
Kreacja i produkcja kontentu: TalentMedia
Zakup i optymalizacja mediów: TalentMedia
W kampanii biorą udział partnerzy sieci TalentMedia.
Zasubskrybuj kanał, aby być na bieżąco!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing