„Jedz, pij, żuj i… graj” – marka Orbit weszła w świat kobiecego esportu

Orbit zdecydowała się nawiązać współpracę z kobiecą organizację – Arcane Wave. Marka bezcukrowych gum do żucia od ponad roku jest już partnerem trzech profesjonalnych drużyn esportowych – AGO Esports, Devils.One i Illuminar Gaming. Teraz dołączyła do nich kolejna.
O autorze
1 min czytania 2020-05-21

– Od początku 2019 roku konsekwentnie współpracujemy ze środowiskiem esportu. Jesteśmy obecni w życiu zawodników, wspieramy ich na co dzień. Rozpoczęcie współpracy z kobiecą drużyną esportową to dla nas ważny moment. Wiemy, że społeczność esportowa bardzo czekała na markę, która pomoże rozwijać kobiecy esport i cieszymy się, że jesteśmy jednymi z pierwszych na polskiej scenie. Chcemy być obecni z marką Orbit® tam, gdzie ludzie dobrze się bawią i wyzwalane są pozytywne emocje. Mamy nadzieje, że bezcukrowa guma Orbit® będzie towarzyszyć zawodniczkom Arcane Wave podczas codziennych treningów i odnoszenia sukcesów, aby pomagać im dbać o zdrowy uśmiech, który dodaje pewności siebie – mówi Paweł Nawrocki, dyrektor marketingu i rozwoju strategii, Mars Wrigley.

Arcane Wave to drużyna składająca się z pięciu zawodniczek, która na polskiej scenie esportowej pojawiła się w listopadzie 2019 r. Ta nowa profesjonalna kobieca organizacja esportowa odniosła już pierwszy sukces, wygrywając ESL Sprite Mistrzostw Kobiet w CS:GO. Drużyna związana jest z Illuminar Gaming. Marka Orbit® będzie obecna w mediach społecznościowych organizacji oraz zawodniczek. Bezcukrowe gumy do żucia mają być naturalnym elementem codziennego życia drużyny.

– Wsparcie marki Orbit to kolejny wielki krok nie tylko w rozwoju naszej organizacji, ale także w budowaniu polskiej sceny kobiecego esportu. Dziewczyny to świetne zawodniczki, mają na swoim koncie wiele sukcesów, są m.in. Mistrzyniami Polski. Zależało nam na połączeniu ich ze światem mediów i marek, żeby mogły dalej się rozwijać. Już dziś są inspiracją dla młodych kobiet, wsparcie marki Orbit® udowadnia, że esport to nie tylko męska gra, a kobieca scena ma ogromny potencjał – komentuje Wojciech Niesiobędzki, CEO Arcane Wave.

Zaangażowanie Orbit we współpracę z drużynami esportowymi ma charakter długoterminowy. Esport staje się coraz popularniejszą platformą spotkań. Dlatego właśnie marka bezcukrowych gum do żucia chce być tam obecna, by jak najskuteczniej docierać z informacją i edukacją na temat podstawowych zasad dbania o zdrowy i piękny uśmiech do młodych ludzi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania koordynuje MediaComWarszawa, a nad wdrożeniem strategii komunikacji czuwa agencja marketingu esportowego TeamPlay.

Słuchaj podcastu NowyMarketing