#Jedzjabłka i real-time marketing marki Marwit na Instagramie

Zainicjowana na przełomie lipca i sierpnia „jabłkowa krucjata przeciw Putinowi” odbiła się szerokim echem w mediach społecznościowych i zaangażowała setki tysięcy internautów. Do akcji przyłączyło się wiele znanych postaci i firm, jednak szczególnie pomysłowo wykorzystała ją marka Marwit.
O autorze
0 min czytania 2014-08-20

Kiedy użytkownicy zaczęli zasypywać Instagram zdjęciami z jabłkami, Marwit niezwłocznie zaczął komunikować się z nimi za pośrednictwem swojego profilu. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. A dlaczego? Odpowiedź kryje wykorzystanie Hashlovers TURBO – nowatorskiego narzędzia do monitoringu Instagramu w czasie rzeczywistym. W każdej minucie przybywało fotografii opatrzonych hashtagiem #jedzjablka bądź #jedzjabłka. Mechanizm subskrybujący aplikacji zbierał je w jedno miejsce, skąd następnie była prowadzona komunikacja.

Marka Marwit obsługiwana jest przez agencję Eura7.

Wedle szacunków agencji Eura7 dzięki podjętym działaniom udało się dotrzeć do ponad 100 tysięcy osób. Marka zanotowała również przyrost followersów na Instagramie rzędu 81proc. – przed akcją miała ich niespełna 400, tydzień po – już ponad 720.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj