Bohaterami spotów są osoby z problemami ze wzrokiem, które biorą udział w imprezach karaoke. Próbują w nich zaśpiewać znane utwory, m.in. piosenkę „Jej czarne oczy” autorstwa zespołu Ivan i Delfin. Nowa kampania, promująca akcję „Wielka wyprzedaż” będzie emitowana w telewizji, radiu oraz Internecie. Zostanie wsparta działaniami w prasie, outdoorze i w social mediach.
Zobacz również
Autorem koncepcji strategiczno-kreatywnej jest agencja Walk Creative, która odpowiadała za przygotowanie scenariuszy do spotów. Produkcją zajął się dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO. Za planowanie mediów odpowiadał dom mediowy MullenLowe. Reżyserem spotu był Michał Bulik, a za zdjęcia odpowiadał Michał Englert. Postprodukcja – Badi Badi, a udźwiękowienie – ZStudio i Burza.
Nowa odsłona kampanii dla Vision Express jest wynikiem kolejnej już współpracy Walk Creative z domem produkcyjnym SZUT SZUT STUDIO.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]