„Jej czarne oczy” w najnowszym spocie dla Vision Express

Ruszyła kolejna odsłona kampanii dla Vision Express – „Wielka wyprzedaż”. Spotom towarzyszy znany przebój „Jej czarne oczy” zespołu Ivan i Delfin.
O autorze
0 min czytania 2019-06-18

Bohaterami spotów są osoby z problemami ze wzrokiem, które biorą udział w imprezach karaoke. Próbują w nich zaśpiewać znane utwory, m.in. piosenkę „Jej czarne oczy” autorstwa zespołu Ivan i Delfin. Nowa kampania, promująca akcję „Wielka wyprzedaż” będzie emitowana w telewizji, radiu oraz Internecie. Zostanie wsparta działaniami w prasie, outdoorze i w social mediach.


Autorem koncepcji strategiczno-kreatywnej jest agencja Walk Creative, która odpowiadała za przygotowanie scenariuszy do spotów. Produkcją zajął się dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO. Za planowanie mediów odpowiadał dom mediowy MullenLowe. Reżyserem spotu był Michał Bulik, a za zdjęcia odpowiadał Michał Englert. Postprodukcja – Badi Badi, a udźwiękowienie – ZStudio i Burza.

Nowa odsłona kampanii dla Vision Express jest wynikiem kolejnej już współpracy Walk Creative z domem produkcyjnym SZUT SZUT STUDIO.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj