Z wykształcenia socjolog zaczynał jako storyboardzista i art director, wyspecjalizował się w tworzeniu konceptów kreatywnych i platform komunikacji dla brandów.
Pracował m.in dla takich marek jak Mercedes-Benz, Chevrolet, Heineken, Specjal, Pringles czy Kinder Bueno.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Interesuje się wszystkim poza tym wszystkim, co interesuje wszystkich (longboardy, ostre koło, clubbing, małe psy, wszędobylskie tatuaże, modne jedzenie, youngtimery, markowe ciuchy, bieganie z aplikacją mierzącą dystans). Szuka trwałych wartości.