Jury konkursu doceniło Jerzego Hołuba za kreatywne podejście do marketingu, zachowanie idealnego balansu między innowacyjnością, a zaufaniem oraz za fakt, że pod jego wodzą, Mastercard nie tylko umocnił swoją pozycję na rynku, ale dzięki jego pracy, marka zyskała nowe, emocjonalne wymiary.
Konkurs Dyrektor Marketingu Roku jest organizowany już od 12 lat. Jego ideą jest wyłonienie wybitnych liderów i osobowości, stojących na czele działów marketingu, digital, e-commerce, PR, komunikacji oraz employer branding w firmach i organizacjach. Nagrody zostały wręczone podczas Gali Finałowej, która odbyła się 16 listopada w Warszawie. Galę poprzedziła Konferencja Executive Summit poświęcona trendom w marketingu i sprzedaży.
Zobacz również
– Chciałbym bardzo podziękować za to wyróżnienie. W mojej codziennej pracy dążę do tego, by to marketing dotrzymywał kroku konsumentowi, towarzyszył w ważnych momentach. Razem z moim zespołem budujemy kampanie i strategie, które są kreatywne, ale jednocześnie osadzone w codzienności, realnych potrzebach, pasjach Polaków. Cieszę się, że ten sposób myślenia przynosi korzyści – zarówno w kontekście sukcesów realizowanych przez nas kampanii, jak i docenienia branży. W Mastercard kierujemy się zasadą „doing well, by doing good” – jestem dumny, że możemy promować to podejście także w marketingu – skomentował Jerzy Hołub.
Jerzy Hołub jest odpowiedzialny za strategię i realizację działań promujących markę, rozwiązania i produkty Mastercard oraz za projekty sponsoringowe firmy w Polsce, takie jak m.in. Mastercard OFF CAMERA, a także za współpracę marketingową z partnerami biznesowymi firmy. Jego zaangażowanie miało fundamentalne znaczenie dla rozwoju nagradzanej platformy muzycznej, Mastercard Music.
Dzięki temu projektowi udało się z sukcesem wprowadzić markę w obszar audio brandingu w Polsce. Po wybuchu wojny w Ukrainie pod skrzydłami Jerzego zrealizowany został projekt z kategorii „data for good” – platforma GdzieZamieszkać.com, który został wyróżniony ponad 30 nagrodami branżowymi na całym świecie, w tym Tytanowym Lwem i Grand Prix na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2023.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing